Guild Wars Norge

Full Version: helt ny! hvilken class eller profhecion
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
jeg tenkte meg en slags mage fyr men det er ingen som heter d hvilken kan ta healing og ranged spell f.eks fireball.
Monk healer, Elementalist kaster fireballs.
Hallo Eirik.
I GW funker det slikt at du kan velge 2 prof. Da er 1 prof den du velger i starten, som f.eks elemtalist. Raskt vil du kunne velge hva slags sec prof du vil være gjennom quester. Som i ditt tillfelle kan være monk. Da kan du kaste dmg spells og ha litt selfhealing. Men det er et par ting du må tenke på.
1. Det er den første prof du skal satse på.
2. jo mer du booster 2 prof, mer taper du på 1 prof i skade etc.
takk folkens d var akkurat d jeg trengte
men hva mener du jeg skal ha som 1.prof da monk eller ele?
Ele 1 sec prof 2 monk.
i utgangspunktet så må du lage 2 karakterer hvis du vil ha 1 som sender ildkuler og 1 som healer. Monk som 2 prof er for det meste for selfhealing
ja takk, jeg mente self healing. men hvordan velgerman secprof da?
Vet ikke hvilken GW du har, men det får du med å løse quest.
Han skrev i Nightfall avdelingen så det er vel Nightfall han bruker. I så fall får man sec-prof etter Command Training etter det går du rundt i området og snakker med folk med grønnt tegn over hodet. (f.eks Dervish expert, Warrior expert osv.)
det mange misforstår med GW er at mange tror det er bare 1 class som driver med en ting. Sånn som elementalist er en spellcaster etc. Men i realiteten har det ikke noe å si for du kan få hvilken som helst class du vil uavhengig av hvilken class du faktisk velger. Det er bare å se fordel og ulempe med classen. Jeg har for eksempel en Elly/assasin som er en assasin med blinding surge og conjure lightning som elly spells men bruker daggers og slår dem halvt i hel på 1 combo og enda har nok energy til å utføre samme combo 2 ganger til uten å måtte vente på regen. Så.... svar på spørsmålet ditt ang class... velg hva du vil.. du ender opp som en spellcaster til slutt om du velger det.

-EDIT- Bah, dette er jo blitt sagt jo.... DOH!
Omg slutt å skriv å døde poster da.
Reference URL's