25-07-2007, 19:36
25-07-2007, 20:06
Pvp er Player VS player. Da spiller du mot andre folk.
Pve er Player VS environment. Da følger du storyen i spillet og spiller mot fiender som er styrt av en komputer.
Pve er Player VS environment. Da følger du storyen i spillet og spiller mot fiender som er styrt av en komputer.
25-07-2007, 21:16
Regner med at du mener i character creation tingien. om du velger pvp kan den characteren kun bevege seg på battle isles (pvp områder) og Alliance battles denne er lvl 20 og du kan etter å ha unlocka nokk skillz og equipment med faction lett lage hva du vill(starter på lvl 20), Om du velger pve så starter du i en av starterplassene i enten factions prophesies eller nightfall (spørs hvilket campaign du velger) du starter som lvl 1 En pve character kan brukes til pvp men det tar sin stund å få tak i alt av perfect gear til pvp
26-10-2007, 11:01
Jeg startet en elly i pve fordi jeg ville få med meg historien i spillet. Nå bruker jeg den bare til å få unlocka ting og skills som jeg ikke gidder PVP for og farme green og gold items slik at jeg kan få nok penger til å få en kul armor som jeg modder selv :)
26-10-2007, 14:52
Sharaft, skjekk datoen på forrige post før du poster.
26-10-2007, 17:21
Sharaft er ny her så, og er heller ikke så lett å legge merk på når siste post ble postet, men uansett...
Mordi.!
Mordi.!