Guild Wars Norge

Full Version: hva er forskjellen på om man velger pvp eller pve
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
ja spørsmålet er vel egentlig oppe
Pvp er Player VS player. Da spiller du mot andre folk.
Pve er Player VS environment. Da følger du storyen i spillet og spiller mot fiender som er styrt av en komputer.
Regner med at du mener i character creation tingien. om du velger pvp kan den characteren kun bevege seg på battle isles (pvp områder) og Alliance battles denne er lvl 20 og du kan etter å ha unlocka nokk skillz og equipment med faction lett lage hva du vill(starter på lvl 20), Om du velger pve så starter du i en av starterplassene i enten factions prophesies eller nightfall (spørs hvilket campaign du velger) du starter som lvl 1 En pve character kan brukes til pvp men det tar sin stund å få tak i alt av perfect gear til pvp
Jeg startet en elly i pve fordi jeg ville få med meg historien i spillet. Nå bruker jeg den bare til å få unlocka ting og skills som jeg ikke gidder PVP for og farme green og gold items slik at jeg kan få nok penger til å få en kul armor som jeg modder selv :)
Sharaft, skjekk datoen på forrige post før du poster.
Sharaft er ny her så, og er heller ikke så lett å legge merk på når siste post ble postet, men uansett...

Mordi.!
Reference URL's