Religion is hate
Religion is fear
Religion is war
Religion is rape
Religion's obscure
Religion's a whore
The pestilence is Jesus Christ
There never was a sacrifice
No man upon the crucifix
Beware the cult of purity
Infectious imbecility
I've made my choice. Six six six
Slayer - Cult
Et siste innspill.
Carmen: Nå er faktisk satanisme en religion, som mange tar alvorlig. En religion som er basert på det onde som står i bibelen... Litt tåpelig synes nå jeg, at Slayer og b-metal band som dimmu bruker det som et image. (selv om jeg hører på b-metal og d-metal :P)
Jeg er alt for en kristen guild. Stå på Nokkien, det er ikke mange som tør. Religion er som sagt en privatsak, men om noen har lyst til å dra det in som f.eks. et rekrutteringsmål for en guild, så må de få lov til det. Jeg ser nå for meg at det er veldig greit med en kristen guild, da disse personene er ofte av en "forståelsesfull" natur.
Om noen blir utilpass av å spille Ha, GvG, PvE etc med folk som banner for hver andre setning, så er det vel greit å ha et alternativ.
ps:Folk som konfirmerer seg kristelig bare for penger, har missforstått litt av konseptet...
Hvis dett skal dikuteres videre så åpne en ny post. Men Satanimse er ikke noe ondt i den forstand, Er vel mye media, tv og film som lager det til en ond relegion.
Vancha Wrote:Nå er faktisk satanisme en religion, som mange tar alvorlig. En religion som er basert på det onde som står i bibelen...
ps:Folk som konfirmerer seg kristelig bare for penger, har missforstått litt av konseptet...
Hmmm, mye sludder og vås her Vancha...
Jeg forstod konseptet konfirmasjon, og siden jeg gjennomskuet religioners løgner, konfirmerte jeg meg kun for pengenes del.
Wiki: Satanisme er et begrep med flere forskjellige betydninger, som oppstod under middelalderen. Satanisme er enten en religiøs, semi-religiøs og/eller en filosofisk bevegelse, der følgerene anerkjenner Satan som en arketyp, en fysisk skapning, prekosmisk kraft eller et aspekt ved menneskets natur.
Satanisme er altså ikke noen religion i så måte, det er mer en forståelse av universets lover og seg selv(Gud). We are godlike creatures, enslaved by religions.
Satanisme er det uskapte livssyn universet benytter seg av for å utvikle liv fra amøbestadiet og frem til f.eks menneskehetens inntog. Mennesket er for øvrig den eneste dyrearten på jorden som benytter andre religioner enn satanisme i sin livsførsel.
Satanismen og Buddhismen er av alle religioner kjærlighetenes religion. De fleste øvrige; f.eks kristendommen, er tuftet på separasjon av menneskers tilhørighet og er sterkt fordømmende og begrensende. Si ja til en inkluderende hverdag i dag du også, bli satanist og opplev hvor fantastisk det er å bare eksistere uten forpliktelser.
<3 666 <3
Er Necro-ene i GW en form for satanister?
Lucifer er faktisk en bibelsk figur. Satanisme som det er snakk om her, altså bandimage, kirkebrenning satanisme, er et image som går ut på at de tilber satan og hater gud. Enkelt og greit.
Vancha Wrote:Satanisme som det er snakk om her, altså bandimage, kirkebrenning satanisme, er et image som går ut på at de tilber satan og hater gud. Enkelt og greit.
Det går mer på at de vil ha vekk religion. Det er lite tilbedelse av satan i den type miljø. Selger btw t-shirt på HITS fredagen. si GW nick og få rabatt folkens :P
http://www.holeinthesky.no/index.php?mod...egory_id=2