Greit, først: Jeg spør kun folk nå som har vært på i ett halveis nesten decent nivå eller bedre: med andre ord: Dere var i allefall rank 400+, eller du er rank 6+ i HA.
Spiller du fortsatt GW, og i hvilken guild?
jeg spiller delvis enda, men er ikke fullt så mye gvg lenger, spilte i nerf, og i few en mindre periode. Er tilbake i nerf nå btw
Jeg spiller lite, men litt. for det meste RA. Jeg vurderer å slutte helt, men lever i håpet på en ny guild med de artige norske spillerene eg har spilt med i hele "karrieren" min.
Spiller som faen. Er i en HA-guild som innimellom nabber seg i GvG (må spille IV-spike for å komme oss over rank 1300). Er sjelden i halls, i og med at vi ikke testa rit spike før i går (rit spike er dritkult!).
Har forresten ingen planer om å gi meg.
Har ikke gitt opp ennå. Er i [DvN] atm, men main tacc calleren raga mens jeg var borte, så får se hva som skjer med guilden.
Vi i nerf trenger forresten aktive medlemmer med litt erfaring ettersom 4-2 guests trengs hele tiden, også folk som vil gueste kan si fra.
Tror kim sluttet helt etter rageperioden i FeW, håper han kommer tilbake etter sommeren. Men føler det norske GvGmiljøet datt sammen etter at alle ble presset inn i FeW.
Touche at Kim sluttet :/
Spiller heller ikke lengre, ble gradvis minder og mindre gw. Logger på en gang i måneden nå kanskje.
Nabber meg i AB med Divine, og spiller i GoF som jeg spilte i for 1.5 år siden elns. Har ingen planer om å gi meg, men kanskje kvitte meg med litt av dautiden på dager uten gvg osv, og heller gjøre på andre, mer sosiale ting (slaske på sofaen, se på tv, spille fm osv). Blir en del Ra innimellom ja...
Har praktisk talt slutta å spille GvG, spiller rit-spike eller b-spike i HA + litt RA
Spiller masse GvG og ATs nesten daglig, er i Catapult Suicide Cult [Boom] r86 atm.
så du er den eneste norske med noe å skryte av i sommer:( trist.
Føkk u, jeg har blitt rank 9.
føkk deg, hvem bryr seg? Jon er rank 10!
PS: Gz med rank 9
Nei, litt RA innimellom. Gidder ikke finne lag.
Spiller så mye jeg kan jeg, blitt r10 med paraway, farmer TA med uber build nettop blitt r3 glad. Joina DVN med oln får håpe det går bra.
jeg spiller masse Protoss vs Protoss (StarCraft PvP) :P
men det blir lite GW, var decent aktiv før sommer ferien, guilden begynte endelig å spille ATS, og vi var faktisk gode på det, men så ble miccen min ødelagt, og når jeg kom tilbake fra ferien var guilden disbandet
Nei. Spiller endel WoW når jeg er hjemme. Regner med at det ikke blir så veldig mye PvP-gaming før SC2 kommer.
PvP er egentlig litt kjedelige matcher imo, liker best ZvT^^