Guild Wars Norge

Full Version: Intrykk fra Eye of the North
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Hallo folkens. I helgen har vel en del av dere spillt EN. Hva tror dere, blir dette gode greier. Noen som prøvde skillza i PvP? hvordan gikk det.

Som PvE slave synes jeg at spillet var bra. En god blanding med high lvl monsters og monstre med irriterende skills.
Dungeons som man kan spille, men er utfordrene.Sluttbosser som har så irriternede skills at det svartner for folk flest. Inkl meg.
Festlig med brawls og 1vs1. Fikk ikke helt taket på dette, men det kommer seg sikkert.
Må si jeg fikk gnisten litt tillbake, etter jeg har vært lei hele GW en stund.
En hvem som helst necro må elske Atrophy . For en festelig skill.
jeg spilla gwen i helja og digga det så sykt,eneste gode droppet jeg fikk var en q9 dolyak prod staff,men ellers så er det det råeste campaignen/xp til gw i min mening,digga norn turneringa..etter wasting av 3k på norn turning fant jeg ut en build til mo/me som klarte å ta de fleste,men ikke alle..fikk ikke tatt noen dungeons men gjorde quests,explora og skaffa meg norn points.
mange nye skins i gwen og..
dessuten brawlinga med kilroy rocka..

monstrene er i lvl 20 med engang du starter,etter eye of the nort byn mener jeg det det er lvl 24 og 28 i explorable steder..

så for de som nøler med å skaffe seg gwen bør ikke nøle..
Mange points fikk du a?
Anet følger trenden med å lage udiskutertbart overpowered skills for hvert nye kapittel. Se på [steadfast soul] vs [brace yourself] eller [balthazars pendulum].

[weapon of aggression] er vel så vidt jeg kan se den eneste non-primary attribute måten å opprettholde 33% IAS uten drawback på en fyr også.

Er sikkert mer der det kommer fra.
fikk skaffa meg r3 og 12k norn points og 1k dwarfen points..:)

digg med knuckles fra tourmenten.hehe.

hvor mange poeng fikk du a?
R3 15k.. dårlig med dwarf,

Det er slik at du må ha en del poeng for å kjøpe armor. tror det var rundt 26k norn points
ok..så du på guru en dude som har klart å maxe titlen allerede,det var på søndag..fyfaen det er freak..nesten r4 det..xd
haha han har stått på. Spillte store deler av natt til lør, men så ble det nok lixom.
Synes Dungeons var mye bedre enn missions som vi er vant til.
Er enig, dungeons var gøyt. Håper vi får av det.

Det som var litt nytt på questsiden, var at du ikke lengre vet nøyaktig hvor du skal. Kan være både gøyt, men avogtil kjipt oxo..

Har vel lagt inn litt wow
spillte hele helga
rank 4 norn
rank 3 dwarw
kule quest spesiellt dungeons, fikk elemental sword drop også :)
Daniel Wrote:Anet følger trenden med å lage udiskutertbart overpowered skills for hvert nye kapittel. Se på [steadfast soul] vs [brace yourself] eller [balthazars pendulum].

[weapon of aggression] er vel så vidt jeg kan se den eneste non-primary attribute måten å opprettholde 33% IAS uten drawback på en fyr også.

Er sikkert mer der det kommer fra.

Weapon of aggression er 25%. Prøv rapid fire.

(vente på gwshack oppdatering)
lynx cade Wrote:spillte hele helga
rank 4 norn
rank 3 dwarw
kule quest spesiellt dungeons, fikk elemental sword drop også :)

Grtz

adawen

Har dere lært dere å eie Norn tournamenten enda da? Latterlig exploitable.. :p
Nei opplys oss adawn. Det forsvinner sikkert til neste patch, hvis det er lekket ut.
Hvordan fant du det dut?
Blev faktisk lidt skuffet over det med Dungeons, de var AALT for nemme (hvertfald de 4 man kunne prøve her i sneak peak).. Men alligevel Thumps Up til Anet, elsker de små minigames og især dungeons'ideen... Total yndlings spil her fra ^^
nemme? ler.. hva?
Noen som skaffet seg armor?

adawen

Infrakx Wrote:Nei opplys oss adawn. Det forsvinner sikkert til neste patch, hvis det er lekket ut.
Hvordan fant du det dut?
Det handler vel mer om effektivt bruk av skills. Nermere bestemt Ritualist-skills.
[SpiritSpammer;OAhiAyiMdO9NVOFt5DWNt5c2AA]

Plant en 5-6 damage-spirits utenfor aggro, kast Painful Bond - sit back.
Disenchantments = Bruk de på ench-heavy motstander
Shadowsong = Melee-motstander

Ellers så funker 55HP-builds ganske bra. Iaffal med N/MO (Spoil Victor) - funker like bra med Mo/N også
Signet of Pious Restraint -> konstant cripple på 4 motstandere i ra/ta.

bra anti-melee buff i illusion magic

[Winter's Embrace] stakkars relic-/flaggrunners

+ mange andre skills som sikkert blir nerfa :P
Pages: 1 2
Reference URL's