Guild Wars Norge

Full Version: ikke lenge til nå
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
nei nå er det ikke lenge til eye of the north komme ka e det første dere ska når dere spele det??.......
Tenke på hvor mange timer jeg kommer til å kaste bort på det, før jeg innser at det er helt likt som alle de andre gw spillene.

adawen

Hvis du forventer en revolusjon, bør du kanskje spille noe annet? ;)
Gjør det, spiller halo 2. Ser forøvrig ingen grunn til at jeg ikke skal kunne poste her av den grunn. Den 1 vs 1 arenaen så forresten litt småkul ut.
Blir vel en frisk pust for de fleste en liten stund. Toppen 6 mnd så er vi alle smålei igjen.
Infrakx Wrote:Blir vel en frisk pust for de fleste en liten stund. Toppen 6 mnd så er vi alle smålei igjen.

Tror heller det er snakk om par dager eller uker, skal ikke mye PVE før man går drit lei.
Noen holder ut lengre enn andre. Har mange karakterer som skal gjennom

adawen

Men Nagina, du har jo like langt attention-span som en unge med ADHD! Du går jo lei før du rekker å prøve! :p
Mikael Wrote:Den 1 vs 1 arenaen så forresten litt småkul ut.
Gøy til å begynne med, kjedelig etter 1 time, om det vi så i Previewen var alt.
Rydier Wrote:
Mikael Wrote:Den 1 vs 1 arenaen så forresten litt småkul ut.
Gøy til å begynne med, kjedelig etter 1 time, om det vi så i Previewen var alt.

Ja, men kommer nok en retardrank for den arenaen.. Hore rundt i arenaen til man får et statussymbol fra den.. så blir det boooooring, akkurat som HB.
adawen Wrote:Men Nagina, du har jo like langt attention-span som en unge med ADHD! Du går jo lei før du rekker å prøve! :p

I like måte =)

Men de fleste er jo klar over at GW PVE må man nesten presse før den skal være noe spesielt bra. Er morsomt i begynelsen men når det er ingenting å gjøre igjen så presser man bare å dra til deep eller hvor det skulle være, the end.

adawen

Det er vel derfor de kommer med bonus-mission-packs fremover da. For å tilfredstille de som kjeder ræva av seg på null komma niks.
ja, og tjene penger
Reference URL's