God dagen!
V Vicious Vikings V [Xeqt] søker etter medemmer med god oppførsel og bra holdning.
Vi har en vel utstyrt hall og kappe.
Vi har i skrivende stund 10 officerer, 40 medlemmer + 10 på invites listen og 8 allierte (Luxon).
Vi spiller for det meste Pve men har som plan å sette i gang Pvp heltid så fort resten har rundet storyen og tilfreds med spillets struktur.
Vi stiftet denne guilden bygd av følelser for å få noe friskt i gwnorge etter mange forskjellige inntrykk og opplevelser gjennom tiden.
Vi har skaffet oss en 50 slots ventrilo som er eksklusiv for GW og hjemmeside til guilden.
Kontakt min leder, Naits R Good
Eller noen av officerene: Turok Talzeet, Bakers Knight, Azdaroth Darkblade, Dr Selik
Du kan også skrive hva du kaller deg in-game i tråden for å gjøre det litt enklere.
Takker på forhånd.
Hei. Jeg vil gjerne være med i guilden.
Navnet mitt er Ninja of teh night
Håper det går greit.
Arashi Wrote:Men jeg tviler på at dere vil få noe særlig til medlemmer herifra.
Vi har allerede fått 5 medlemmer her i fra :)
Folk. Oppfør dere. Selv om akkurat DU ikke vil joine så kan det være andre som vil. Ser heller ikke noe poeng med å poste og fortelle alle at dere ikke vil joine.
Mithos og V Vicious Vikings V [Xeqt] skal vel kunne poste.
Lykke til videre trenger ikke være negativt baker.
Så lykke til videre
hei, gammel spiller som vil spille litt EotN pve, kan ikke være så aktiv som før tough:
Sir Crea
Mijtti lys og myjtti varme
Tru og håp
Det kain du få med
Mange tåra
Tunge stunde
E æ redd før at det bli
Ikke dårlig, over 50% av postene i tråden er slettet, og 3 andre kun også blitt slettet.
Nestemann som poster dritt får seg en ferie :-)
Og da har vi prøvd den guilden. En av de mest arrogante offiserene jeg har møtt. Alt var egentlig bare et rent helvette. Ingen hjelp og få. Juksing i scrimmage. Og hvis ikke offiser for fordel så er det bare å glemme. Dette kan ikke anbefales.
BabyFace Wrote:Og da har vi prøvd den guilden. En av de mest arrogante offiserene jeg har møtt. Alt var egentlig bare et rent helvette. Ingen hjelp og få. Juksing i scrimmage. Og hvis ikke offiser for fordel så er det bare å glemme. Dette kan ikke anbefales.
Hvilket guild snakker du om?
Juksing i scrimmage ? hva er det?
Og til slutt, den diskusjonen er vel over?!?
eg regner med han snakker om vicious vikings - siden han poster det her. og det er da en ny diskusjon, som ikke bør ende i flaming av folk. Btw jeg synes det var nazi av eirik å slette min vakre post her! Trodde eg skulle få ferie jeg:P
BabyFace Wrote:Og da har vi prøvd den guilden. En av de mest arrogante offiserene jeg har møtt. Alt var egentlig bare et rent helvette. Ingen hjelp og få. Juksing i scrimmage. Og hvis ikke offiser for fordel så er det bare å glemme. Dette kan ikke anbefales.
Siste du gjør for oss BabyFace, er å skrive opp det eneste vi kreve av våre medlemmer. Du kan kopiere og lime det inn visst du ikke gidde å pugge det.
1 ny alliert; We Hate World Of Warcraft
xD
Håper guilden går til helvete!
Jeg lot 2end accounten min verves til denne guilden og jeg må si at jeg er skremt. Når det kommer snakk om hesteorgier i guildchat og alliancechat, og dette sees på som gøy, så setter jeg grensen for hva man skal finne seg i. En så ekkel guild med arrogante officerer skal man lete lenge etter.
Håper det går bra med guilden, dermed kan dei holde seg til likesinna og eg slipper å høre på pisspreiket deira
Synd at det ikke går ann å se forskjell på alvor og tull.
Arrogant?
Enda en ny alliert; Norwegian Elite Soldiers ;D
Ny alliert; Comptons Most Wanted
Ny alliert; Farming is Nothing Special (lol)