Guild Wars Norge

Full Version: Armor
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Heisann!
Jeg lurer på hvor det neste stedet for å kjøpe armor er.
Jeg er N/Rt, og de siste byene/stedene jeg har kommet til er følgende:
Kaineng City
Dragon's Troath
Senji's Corner

Grunn til jeg spør er at jeg har klart meg med starter armor(+ shing yea arm og leggs som jeg har bytta inn) i en ganske god stund, men nå som jeg er kommet så langt som jeg er så holder ikke den armoren lenger. Jeg dauer lett på 3-5 slag av en Afflictet Warrior. Men nok om det, jeg trenger ny armor and that's it. :)

Takker for hjelpende svar.

- X
Visst du har nettopp startet med gw og noe lunde fattig så anbefaler eg deg at du bytter commercial commendents mot armor med collectors. Det er rimelig, kjapt og enkelt.
Du finner samlerene rundt omkring i kina mens du vandrer :)
Hallo
Armoren med høyest stats vil du få i Kaineng Center. (60 i stats)
Det vil bli vanskelig å kommer videre før du får ny armor.

Navnet på NPCen er SUKI, Kakumei og Ryoko.. Det står ARMOR bak navnet dems. De selger armor med forskjellig skin.
http://gw.gamewikis.org/wiki/Necromancer_armor for å se hva slags skin du kan få.

Pris på Armoren er 1k Per del + matriale.

Videre vil jeg anbefale http://gw.gamewikis.org/wiki/Main_Page . Her finner du det du trenger av informasjon

Ellers lykke til
Veit, men her har jeg hatt over 4 lvl 20 pers, og har 15k++ i cash.
Vær vennlig å svar på mitt spørsmål, og bare det. Er det noe mer jeg lurer på så sier jeg ifra. :)
Takk for hjelpa uansett ;)

- X

Dette var skrevet til Mithos, ikke Infrakx.

Add: Og til Infrakx,...
Tusen takk! Akkuratt det jeg ville vite! Takker og bukker!

- X
Bare hyggelig :)
Mithos Wrote:Bare hyggelig :)

Det var ikke deg han takket.
xcitu Wrote:Veit, men her har jeg hatt over 4 lvl 20 pers, og har 15k++ i cash.
Vær vennlig å svar på mitt spørsmål, og bare det. Er det noe mer jeg lurer på så sier jeg ifra. :)
Takk for hjelpa uansett ;)

- X

Dette var skrevet til Mithos, ikke Infrakx.

Se og lær
Han takka deg vel av høfligheit, mens Infrakx fikk takk fordi han faktisk bidro med noe nyttig. ellers har du vel i og for seg rett
Reference URL's