Guild Wars Norge

Full Version: Glob Of Ectospasm[DVDF] rekrutterer
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Hei der!

vi i Glob rekrutterer erfarne pve spillere..skriver opp hva vi gjør i glob og forum osv:) vi driver smått med ab,ra,og sometimes HA

Mange av oss Farmer uw,fow osv,dere vet hva som er tilgjengelig av farming selv:p
Glob er en internasjonal Guild med mål om å ha bra community(sosialt samvær,det vil si ikke lonere som farmer solo hele tiden)

Vi driver med: FOW,UW,DOA,urgoz,deep,dungeons,titlefarming,vanquishing,skill capping,exploring osv,vi tar uw,fow daglig omtrent,samt dungeon og titlefarming hele tiden,med det sagt så kan jeg si at goe er titleguild/farming guild
vi har forum og vent.

vi rekrutterer ikke guild slitere,det vil folk som er med i guilden bare for å være med i en guild og ikke gir noe og spør om alt

Vi trenger ikke folk som har lyst til å joine fordi man trur ved å joine goe så far man status.

hvis dere forsatt er intresserte i å joine guilden vår,dette er forumet vårt http://www.ectospasm.co.nr

og for dere som har planer om å skrive no dumt no her,er dere ikke intressert gi faen å blande dere inn,dette er rekruttererpost ikke debatt post

IGN: trylle uten hender
Nice avatar, Reno fra ff7 lol.
Vurderer å søke om jeg kjøper EN og starter med gw igjen =)
lykke til trylle vi for se ome dere kommer inn :P
jo,takker,kanke du gi oss litt innsikt da karl;)hehe
Lykke til! :)
hvem i helvete er DVDF?
pve folk som løper rundt og hjelper folk. De prøver seg på gvg (top150) og har vunnet Halls en del ganger. Vunnet guild of the week også.

edit: følte for å være snill og poste link.
http://www.guildwars.com/community/guild...9-dvdf.php
er ikke akkurat nabs..skjerpings mikael...trur linken sier sitt jeg..
lol
hva faen er det som er lol med det a?
Laga du guilden før eller etter dere begynte å diskutere, eller startet dere som wannabes med faketag?
var ikke jeg som starta den..har vært omkring 1år..synd du ikke hørt om den,det har en del...anyway...var i sms alliansen..da var vi glob of ectospasm(GOE)...men så har vi snakka med ledern i dvdf..altså vi har hatt møte..slik de ska snakke om å la oss komme inn i dvdf alliansen.og de krevde at dvdf som tag bak guildnavn for at vi skulle komme inn
ok, da så. Lykke til...
Har vært i GOE kun i ett par dager, vil si det er høyt nivå på de jeg har spillt med til nå..
Anbefaler folk med erfaring sender inn en søknad
Har en kompis fra DVDF (tror han er enda der) og han var første droknars runneren min i hele GW i historie ^^
Hmm kanskje jeg skal søke i den originale dvdf guilden. Høres litt kule ut.
De tar meget få ind i deres alliance skal det lige siges ;)
dvdf er leet guild det...hvem er det nagina?
får bare håpe vi kommer inn i dvdf alliansen:)
trylle uten hender Wrote:dvdf er leet guild det...hvem er det nagina?
får bare håpe vi kommer inn i dvdf alliansen:)

Humdrum
Pages: 1 2
Reference URL's