Guild Wars Norge

Full Version: TG08
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4
Noen som skal på TG08?
Rams gjerne opp hvor mange TG's du har vært på! :D

Jeg har selv vært på TG06 og TG07
Om e finner meg en seriøs cs klan så blir det nok en tur på meg ja ;)
oo..csO_O...skjønner ikke hvorfor folk sitter å gamer cs i 5dager på tg...tg er kombinering av leeching,spilling og avslappelse...

men har vært på tg 05,06,07 og seff ska jeg på tg08..er faen ikke spørsmål om engang...hehe..
:D ARtig at flere folk skal dit! JEg drar ikke på TG for å spille 24/7, selv...
Det er bare jævlig sosialt og hyggelig^^
Har lyst dit, men er enda ikke sikker, kanskje pælme opp en bil med 3 stykker elns å kjøre nedover.
Frank Arne Wrote:Har lyst dit, men er enda ikke sikker, kanskje pælme opp en bil med 3 stykker elns å kjøre nedover.

Da trenger du stor bil! :O
Vurderer å ta med ei hylle og masse AddOns neste gang... Mye bedre plass^^
Lol!
Du har litt lyst... Du veit du like det
Vanchmeister skal på TG08. Vanchmeister MÅ på TG08!
er ikke så glad i pcen at jeg reiser fra bergen og over..
Infrakx Wrote:er ikke så glad i pcen at jeg reiser fra bergen og over..

Har du vært på TG før?
(Faktisk, så kommer det folk fra Japan og 'Nam dit^^)
Jeg kan vurdere å reise bort der om jeg får hilse på Eirik sin søster.
Jeg skal på TG. Har vært der i 05, 06 og 07. Har søkt crew denne gang, får se om jeg blir akseptert eller ikke. Uansett, TG skal jeg.
Frank Arne Wrote:Har lyst dit, men er enda ikke sikker, kanskje pælme opp en bil med 3 stykker elns å kjøre nedover.

Det kommer vel an på om broren din orker å kjøre ned dit med oss :P
En ting jeg lurer på;
Hva slags goder får du når du joiner crew? Og må du ikke drive å arbeide og slite?^^
Linkie Wrote:Jeg kan vurdere å reise bort der om jeg får hilse på Eirik sin søster.
Lyl?

FalconClaw Wrote:En ting jeg lurer på;
Hva slags goder får du når du joiner crew? Og må du ikke drive å arbeide og slite?^^

Tja, spørs hvilket crew, noen crew er vel litt work on demand, mens noen, som Security jobber skift på åtte timer. Med andre ord åtte timer jobb, åtte timer nerding, fem-seks timer sovin og to timer whatever.
Da holder jeg meg til nerding og sosialisering^^
opno Wrote:

Det kommer vel an på om broren din orker å kjøre ned dit med oss :P

word
Frister å dra til TG, men jeg gidder ikke hvis jeg må drasse med meg denne sletne laptopen jeg har nå! Selv om å treffe Eirik hadde vært kjekt.
Pages: 1 2 3 4
Reference URL's