Heisann.
Vurderer å gå til anskaffelse av Guild Wars: EotN, eller rettere sagt Guild Wars Platinum Edition. Dette er kun om man har muligheten til å spille Guild Wars: EotN om man KUN har Guild Wars Prophecies og Factions.
Jeg ser dessverre at denne tråden ikke passer helt med underforaet, men ettersom GWnorge.org ikke har noen egen support-del hadde jeg ingen andre valg. Beklagelig om det er et underfora som passer bedre.
På forhånd takk.
Hilsen Anders Holtet.
Du kan fortsatt ha EotN selv om du ikke har Nightfall.
Ikke noe å si på hvor du postet.. :)
Franky har rett.. så lenge du har en av GW episodene kan du spille gwEN..
Det er ikke noe vits i å kjøpe platinum edition siden du allerede har Prophecies.
I platinum edition får du både GW:EN og Prophecies, kjøp heller bare GW:EN, så sparer du noen kroner. :)
Og, som Frank sa, det er fint mulig å spille GW:EN uten Nightfall, så lenge du har en av de andre campaignene
Det som er litt dumt er at du får paragon hero og dervish hero og da kan du bare ha de skillsene man får i Eotn men jeg råder deg til og kjøpe Nightfall i samme slengen da får du skills til paragon heroen og dervish heroen.
Takk for raskt svar. Ses vel kanskje in-game en gang da :) Mulig jeg går til innkjøp av Nightfall da ja, må se ann litt.
Det er forresten av diverse årsaker at jeg anskaffer Platinum Edition istedefor vanlig EotN.
koster ikke så mange kronene med nightfall nå.. anbefaler at du kjøper, slik du har alt
Jepp. Vurderer dette sterkt. Både artig og taktisk lurt å ha hele samlingen av utvidelsespakker.
Hey, det er jo Holtet fra Gamereactor!
http://eu.guildwars.com/support/article/platinum_faq/
er verdt å lese antar jeg.
Om det kun er for reviewing, kan du godt låne accounten min though, plenty med characters der som enda ikke har gjennomført EotN. :) Send meg en PM om du er interessert.
(Samme gjelder om det er for å få tilgang til
missionen packet når den kommer ut ca. november.)
Arashi Wrote:Hey, det er jo Holtet fra Gamereactor!
Hehe, yepp. Er meg :) Har ikke vært der på en stund nå, men tenkte jeg skulle begynne med litt blogging der igjen. Hyggelig å bli gjenkjent uansett!
Rydier Wrote:http://eu.guildwars.com/support/article/platinum_faq/
er verdt å lese antar jeg.
Om det kun er for reviewing, kan du godt låne accounten min though, plenty med characters der som enda ikke har gjennomført EotN. :) Send meg en PM om du er interessert.
(Samme gjelder om det er for å få tilgang til missionen packet når den kommer ut ca. november.)
Heisann ja. Det gjelder testing av Eye of the North, men nå har det seg slik at jeg var en ivrig Guild Wars-spiller når det enda ikke var lansert noen utvidelsespakke, så jeg har noen karakterer jeg godt kan spille på der. Ellers må jeg uansett spille de opp igjennom Eye of the North slik at jeg skaffer meg nok inntrykk til å ha noen mening om spillet. Uansett, takk for et flott tilbud :)
Bare i tilfelle du enda vurderer Platinum edition:
Med mindre du har tenkt å lage en ny konto, er det overhodet ingen grunn til å kjøpe Platinum om du allerede har Prophecies though.
Er bare én key for platinum, det går ikke å splitte det i EotN på en konto, og Prophecies på en annen.
For mission pack bonusen, bruker du nok penger til å få den ved bare å kjøpe EotN i online store.
Må innrømme jeg er litt nyskjerrig på hvorfor du vil kjøpe Platinum om du allerede har Prophecies. :)
Hehe, dette er for testing, hvor jeg ikke kjøper spillene selv. Mediet jeg skriver for fikk kun Platinum inn til testing av diverese årsker. Derfor. Hadde det vært snakk om penger ville jeg selvfølgelig vælt litt økonomisk og kjøpt kun Eye of the North.
Hvis du skal skrive en artikkel, må du da nevne de vennlige, og hjelpsomme menneskene på
http://www.gwnorge.org. ^^
Hehehe. Uansett kjøper Nightfall online i dette øyeblikk. Guild Wars har valgt en fin løsning på hvordan man kan kjøpe spillet. Takk for hjelpen. Kommer vel en omtale på
http://www.x6.no fortløpende. Eller. En gang til uka.
Oppdatering: Da var Nightfall på plass. Lagde meg en Dervish :)
Holtet Wrote:Hehehe. Uansett kjøper Nightfall online i dette øyeblikk. Guild Wars har valgt en fin løsning på hvordan man kan kjøpe spillet.
Hadde vært enda finere om de justerte prisene mot valutakursene litt oftere, og satte ned prisen på gamle campaigns til å matche
det du kan få dem i butikken for :) Men men, litt må man betale for komfort, rent teknisk sett fungerer det jo knirkefritt nå.
Artig fact: Var en liten stund etter at den først kom ut hvor STATE var required field, måtte switche til USA, velge en stat, og SÅ switche tilbake til hvor man faktisk bodde :)
Hehe. Synes det fungerte helt knirkefritt ja, faktisk overraskende bra. Nightfall er artig - men er tar det lengre tid å gå opp i levels der enn hva det gjorde i Factions?
Ja, Factions er definitivt det spillet hvor det er raskest å nå L20. Eller det er ihvertfall det jeg har hørt, har NF PvP versjon :P.
Har også hørt at EotN ligner mye mer på et tradisjonelt MMO, med tanke på grinding, farming, PvE skills, etc. Selv har jeg ikke giddet å prøve PvE'n der, mye lettere å bare unlocke det nødvendige med faction.
Kommet godt igang med Guild Wars-spilling nå, og er snart så jeg reiser opp til det nordlige øyet. Artig å spille det igjen, og fortsatte på min elementalist som nå er i level 20 med kurrant utstyr. Veldig morsomt, og gleder meg til å sjekke ut både Eye of the North, samt å utforske stedene i Nightfall yttligere.