jeg har nå kjøpt prophecies, har nå vurdert å kjøpe Factions som ekstra land.. Er dette noen smart ide, siden jeg ikke er lvl 20 enda?
Joa, om du vil satse på å spille gw en stund framover kan det være kjekt å ha alle expansions.
Alle "landa" unntatt Eye of the North spilles fra level1 og opp, så å ikke være level 20 enda er ingen hindring i forhold til å kunne nyte dem fullt.
Som de sier så kan det være lurt å kjøpe de andre ekspansjonene.
Da har du mange timer med artig spilling. Ved å kjøpe de andre eksp, kan du prøve andre profesjoner og ikke minst få flere skills.
Siden vi tar opp Dette temaet.
Er det best å spille gjennom Spillet først og så kjøpe et nytt et eller kjøpe alle på en gang?
Imo best å kjøpe/spille gjennom de 1 etter 1, siden storyline i gw etter min mening eier, men det kan vel variere fra person til person.
Jeg tenkte slik da:
Om jeg kjøper alle Kommer jeg til å spille Litt av alle på en gang siden da bare brenner jeg etter å prøve dem. men på den måten går jeg fortere lei av spilla
jeg kjøpte de når de kom ut, slik at jeg hadde spillt gjennom de.
Men det spørs hvor dypt man skal gå inn i spillet. Man kan holde på en stund hvis man skal få gjort alt
Veel.. en ting til.. spilte på en lvl 20 til en kompis og han var Ele/Mo Og hadde 2-5 av "andre" skills, og Grusomt Mange Fire Skills! Er det en begrensning for hvor mange skills du kan ha i Main Prof.?
han hadde også (om det klargjør synet.)
Energy Storage: 10
Fire: 12(+1)
Water: 0
Earth: 0
Air: 0
Monk skills: 0
Du kan ha 8 skills ut fra ditt eget ønske, så lenge de er fra det 1 og 2 profesjon du velger. ut av de 8 kan du ha 1 elite spell.
Det er en fordel å ha de spellene som du bruker atributes på.
Ikke noe poeng å ha 12 i fire hvis du bruker water spells
Men om du skulle bytte fra water til fire og hadde masse water spells, som blir redusert bruk?
Hvis du skal bytte fra fire til water så gjør du dette i en outpost/by. Du setter de skillsa du skal ha på skillbaren din, og du setter attribute points på de attributene som du har flest skills i.
Hvis du bare har fire skills, så burde du sette 12(pluss rune® og headpiece) i Fire Magic og resten (+minor rune (ikke nødvendig)) i Energy Storage. Hvis du bare har water skills, så setter du det som ovenfor, bare i Water Magic istedet for Fire Magic.
Håper dette svarte på det du lurte på.
Hvis du trenger mer hjelp, så er det bare å whispre meg IG: Phoenix From Fire.
Men om du har masser av fire skills + elite, og ikke mer enn 3,4 water. og vil begynne med water, hvordan starter man ut?
DA må du kjøpe waterskill hos skilltrainer i forskjellige byer..
Skaffe seg en god elite.
Ta deg en tur inn på wiki sin buildside og se om du finner noe..
Og som phonix sier så må du sette alle atribut på water og energystorage. +water headpiece og noen runer.
Takk! BTW, jeg registrerte feil, og har registrert om igjen, med rett stavelse :D
OG! Hva anbefaler du (dette blir sikkert feilposta) Build Necro?
Sjekk Buildsiden til Gw wiki. Her er de beste.
SS -- Uber build. Har du også i tillegg en mm på lag, bruk Barbs.. FTW
Minions master -- Funker supert på plasser med mye lik
Spoil viktor -- Funker bra
FOC -- Funker ok, men er vel ikke super
Det finnes mange forskjellige versjoner av disse buildene, man må finne den man liker best og evt hvilken som passer best hvor.