Guild Wars Norge

Full Version: The Fallen Angel Of Darkness [DarK] søker flere medlemmer
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Hei, vi er en nyoppstartet guild og prøver som best vi kan å rekruttere nye medlemmer med en del erfaring innen gw.

Litt Info...
Guild Hall: Wurms isle
Alliance: Kurzick
Hoved synspukt: Rollespill er primary, men driver mye pvp også.

Vi har satt opp noen krav som skal fylles før du/dere kan bli invitert:

1. Du får ikke oppføre deg som en "kødd!" dette vil ende med blokkering og utestengelse fra guilden
2. Du må minst ha Factions + et av de andre kapitlene, alle 4 ville vært best.
3. Du må skaffe 10K Kurzick factions for hver dag.
4. Aldersgrense på minimum 14år, selv om vi ikke kommer til å sjekke dette vil vi fort se det på "chatte" måten mindreårige skriver på.

5. Du må skrive en skriftlig søknad til meg, der du presenterer deg litt ( hva du holder på med in-game,spilletid,professions du mestrer...etc)

Ellers håper vi at du vil føle deg hjemme i [DarK] og jeg kommer til å sjekke innom her en gang i uka for å se om det er flere som har lyst til å melde seg inn.

Mvh.
Hallo.
jeg spiller GW aktivt hver dag, har alle kapitlene, spiller mye alliance battles og kan lett fylle deres krav om 10K factions hver dag.

driver med det meste innenfor gamet, kommer helt ann på hva som er nødvendig for at dagen skal bli bra, men liker både PvP og PvE, så er open for alt

jeg har en lidenskap for dervish og Warior så det går mest i det, men liker også de andre professions.

er foresten også 18 år så det blir ikke noe barnslig shitt chatt med meg, selfølgelig liker jeg jo og stille opp med litt humor hvis samtalen tillater det.

håper dere har en VT. og har lyst til å ta meg med.

hvis dere er interesert så whisp meg, eller svar på forumet, besøker forumet hver dag, så ikke hver redde for å svare her.
Reference URL's