Guild Wars Norge

Full Version: unskyldning til Ky Ay og hans guild!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
jeg sier dette med litt ydmykhet og en knust stolthet som kommer fra mine egne feil og mangler. dere kan få si hva faen dere vil og jeg kunne ikke bry meg mindre.

men når det kommer til sitt så har jeg oppført meg dårlig i forhold til standar og mine egne kriterier.
jeg ber om unskyldning til Ky Ay, divine, osv...

jeg har fåt høre at dere kanskje skal ta imot turok talzeet i guilden deres og det håper jeg med hele mit hjerte at dere gjør, for som det er sagt før så er det ikke turok sin feil at det endte slik det gjorde, men min og Naits sin feil!!!
turok trives ikke i Naits sin guild lenger. (Med god grund)
så håper dere tar han imot med et godt hjerte og ikke blir like store dritt sekker som meg og Naits. XD

jeg kan ikke svare for stian og hans oppførsel, men jeg tar ansvar for min. jeg ber kort sagt om tilgivelse for at jeg har vært frekk og skapt uro og agresjon blandt dere.

håper vi kan ha en hyggelig tone i fremtiden, det hadde også vært hyggelig om dere tokk kontakt med meg for å snakke om dette.

håper dere har en fin halloween feiring hilsen:
Bakers Knight/deathbringer/Moondacer/Slave Master.
Ja vel.
oi. kanskje vi kan møtes hele gjengen og grine forann hverandre.

Neida..
så fint at de som faktisk svarer er to stykker med dårlig humor.

neida...^_^

adawen

Alle vet at Daniel og Infrax er kronisk spydige, så det er bare å ignorere dem ^^
loler@posten
niice! Håper på at jeg blir bedre av kvalmen etter dette.. ^^
takk skal du ha adawen. skal nok huske det. ^__^
men hvordan går det infrakx. vi hadde en litt dårlig start første gang jeg var her.
håper vi kan snakke sammen på en litt mer hyggelig tone denne gangen.
Hehe, har alldri hatt noe dårlig tone med dere, Jeg rir bare på en bølge når det lar seg gjøre..
Selv om jeg svarer på deres poster med uenighet, kan du invitere meg hjem på grøt og saft hvis du vil.
Men synes posten var litt søt,, jeg trengte en klem..

Jeg er ikke kronisk spydig AD, men .. ja
KY AY og dem er kanskje ikke så intereserte i å høre en unskyldning fra meg.
Ja ja synd for dem.
De får ikke høre det igjen ^__^

kunne jo ivertfall lagt igjen et svar eller bare tatt en titt innom fo å si at de tar imot den eller ikke.

er det så ille å kunne få et svar.( dere trenger ikke å svare på det) (^__^)
skjerp deg - neppe noen som bærer noe som helst nag til hverandre.. bare drittunger som går rundt å whiner over IG-people. Sier no en ting - det er et spill, kul an ned og ikke ta alt så jævli seriøst.

Dessuten er det sikkert ikke 10 % en gang av de som er registrert på dette forumet som faktisk gidder å sjekke innom en gang i uken/måneden.
divine Wrote:skjerp deg - neppe noen som bærer noe som helst nag til hverandre.. bare drittunger som går rundt å whiner over IG-people. Sier no en ting - det er et spill, kul an ned og ikke ta alt så jævli seriøst.

Dessuten er det sikkert ikke 10 % en gang av de som er registrert på dette forumet som faktisk gidder å sjekke innom en gang i uken/måneden.

okay. høres fint ut, hyggelig og høre fra deg.
^__^
Som Divine sa, ingen bryr seg.

Og som mange andre har sagt, bildene dine er max dryge.
Greit har ikke hørt noe fra turok best om han kontakter ky ay ingame og klarer luften
Om dokke ikke har skjønt det er saken for lengst ute av verden.
neida.. den ligger å bobbler enda
For de fleste var den aldri inni verden.
lol, jeg synes det hele var artig.
Ja, det var morsomme tider.. mange lagde flere problem enn det i utgangspunktet var..
haha ja
Reference URL's