Guild Wars Norge

Full Version: Søker guild
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Hallo.

Jeg gjør comback... igjen. Og leter derfor etter en helnorsk? guild. Behøver ikke å være helnorsk, men det er det jeg helst vill ha.

Om meg:
Adrian Lervik, 15 år fra oslo. Spillt Guild Wars i nærmere 2 år. 4 lvl 20 + en jeg spiller i nightfall nå. Har spillt mest i chapter 1, siden jeg likte meg der best. Rundet chapter 1 flere ganger, faction 1 og jobber med nightfall nå. Skaffer meg EN i løpet av uken. Spiller mest PVE, men jeg spiller gjerne monk i GvG.

Tidligere vært med InK, JoN. Grunnla Guild Of Spirits, og var med og lage Sages Of Doom.

Kappe - /care
Hall - /care
Alliance - Kurzick

Noe mer dere lurer på? Ta kontakt.
ING: Lord Dronefucaz
etter min mening så er norske guilder shitdårlige...vi i glob of ectospasm rekrutterer,vi er en internasjonal guild,vi er med i allianse(kurszick)
http://www.ectospasm.co.nr/...hvis du føler for det lag en app der og så ska vi se gjennom den...
Vi (jeg) har nettopp startet opp en ny guild og du må gjerne joine den da... liten for øyeblikket, men har store forventninger til den.

Se mer om på rekrutteringen
[DarK] The Fallen Angel Of Darkness
Reference URL's