03-12-2007, 16:12
Hei!
Nå er det en stund siden jeg var på forumet, det er faktisk flere måneder siden jeg spilte GW sist. Men endelig har jeg bestemt meg for å ta fram Guild Wars igjen, etter en lang pause. Jeg har en PvE Lvl 20 Ranger, og noen PvP chars.
Så nå søker jeg en guild, og jeg har noen krav for guilden:
1. At de fleste medlemene er hyggelige.(Helst alle
2. At det er over 15 medlemmer.
3. At det ikke er mye spamming i Guild/Alliance chat.
4. Guilden må være luxon, og helst helnorsk/Skandinavisk.
5.(Ikke helt nødvendig) Helst en alliance på over 3 guilder.
Jeg vil helst at guilden skal være PvE. Jeg er ikke så god i PvP, men jeg har litt erfaring med AB fra den forrige guilden min, men jeg var ikke med på det så ofte.
Jeg håper det er en guild der ute som fyller kravene, som jeg kan joine!
Hvis dere har spørsmål, etterlat en post her, send meg en PM, eller whisper meg in-game
IGN:
Attchar the Ranger
På forhånd, takk!
P.S: Det er kansje litt mange krav, jeg vil bare at guilden fyller så mange av dem som mulig.
Nå er det en stund siden jeg var på forumet, det er faktisk flere måneder siden jeg spilte GW sist. Men endelig har jeg bestemt meg for å ta fram Guild Wars igjen, etter en lang pause. Jeg har en PvE Lvl 20 Ranger, og noen PvP chars.
Så nå søker jeg en guild, og jeg har noen krav for guilden:
1. At de fleste medlemene er hyggelige.(Helst alle
2. At det er over 15 medlemmer.
3. At det ikke er mye spamming i Guild/Alliance chat.
4. Guilden må være luxon, og helst helnorsk/Skandinavisk.
5.(Ikke helt nødvendig) Helst en alliance på over 3 guilder.
Jeg vil helst at guilden skal være PvE. Jeg er ikke så god i PvP, men jeg har litt erfaring med AB fra den forrige guilden min, men jeg var ikke med på det så ofte.
Jeg håper det er en guild der ute som fyller kravene, som jeg kan joine!
Hvis dere har spørsmål, etterlat en post her, send meg en PM, eller whisper meg in-game
IGN:
Attchar the Ranger
På forhånd, takk!
P.S: Det er kansje litt mange krav, jeg vil bare at guilden fyller så mange av dem som mulig.