Guild Wars Norge

Full Version: Søker aktiv Luxon Guild!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Hei!

Nå er det en stund siden jeg var på forumet, det er faktisk flere måneder siden jeg spilte GW sist. Men endelig har jeg bestemt meg for å ta fram Guild Wars igjen, etter en lang pause. Jeg har en PvE Lvl 20 Ranger, og noen PvP chars.

Så nå søker jeg en guild, og jeg har noen krav for guilden:

1. At de fleste medlemene er hyggelige.(Helst alle
2. At det er over 15 medlemmer.
3. At det ikke er mye spamming i Guild/Alliance chat.
4. Guilden må være luxon, og helst helnorsk/Skandinavisk.
5.(Ikke helt nødvendig) Helst en alliance på over 3 guilder.

Jeg vil helst at guilden skal være PvE. Jeg er ikke så god i PvP, men jeg har litt erfaring med AB fra den forrige guilden min, men jeg var ikke med på det så ofte.

Jeg håper det er en guild der ute som fyller kravene, som jeg kan joine!

Hvis dere har spørsmål, etterlat en post her, send meg en PM, eller whisper meg in-game

IGN:
Attchar the Ranger

På forhånd, takk!

P.S: Det er kansje litt mange krav, jeg vil bare at guilden fyller så mange av dem som mulig.
Guilden jeg er med i nå fullfører alle kravene utenom punkt 4.

men hvis du ikke er mye i AB hvorfor er det da så viktig med hvilken side guilden er på.
Vell, jeg er egentlig ikke helt sikker, jeg bare liker Luxon best, pluss at jeg har vurdert å starte med PvP(glemte å skrive det)

Foresten vil jeg helst ha en guild med et ganske seriøst navn, ikke noe slikt som f.eks "Don't cry like a [gIrL]" og slike ting. Mer noe slikt som f.eks "Guardians of Tyria [GoT]" eller noe.

Edit: Jeg glemte å skrive at jeg har alle spillene untatt GW:EN, og att jeg helst vill at guilden skal være aktiv. Og at du ikke blir kalt n00b hvis du ikke hvet hva f.eks Cripshot ranger er (jeg vet det, da, ikke noe problem der) :)
OK smart:)
Men guilden jeg er i er ikke noe for deg. Spammer som bare det.
men det er morro å høre på. alle skylder på den ene officeren
Mr lool Wrote:alle skylder på den ene officeren

Lol!

Men spamming er ikke akkurat noe for meg nei. Selvom det hadde vært morsomt og høre på fra tid til annen :P

Vel, jeg leter fortsatt, så hvis noen har en guild jeg kan joine, så er det bare å svare!

adawen

Soul of Destruction oppfyller alle krav med unntak av punkt 4 - vi er Kurzick. Vi har heller ingen spammere, og vi er med i en ganske så respektabel alliance.

Guild info: http://thesouls.org
Alliance info: http://www.nirvana.r8.org

Vi finner på mye sammen, og vi har faste alliance events.
Er det ingen Luxon guilder for tida da? :P

Adawen: Kansje jeg joiner, og eventuelt joiner en annen guild når jeg begynner med mer PvP...
TBOD fyller alle kravene dine kan se om jeg får en av officerene til å sende en inv
Selik:

Takk! Har allerede fått invite fra Turok Talzeet, som jeg godtok med glede :)

P.S: Jeg elsker kappa deres!
PvP= Kurz
Uenig.
L u x o n ftw!
Sier alle som ikke har peil

adawen

jada jada - han har funnet en guild. la det være med det. ok?
Helt enig =)
Reference URL's