03-12-2007, 18:37
03-12-2007, 18:43
Jeg gjør det!
Litt, ihvertfall. F.eks hver gang jeg ser en statue av melandru, /kneeler jeg foran den å etterlater en rot eller litt penger eller noe sånt...
Litt, ihvertfall. F.eks hver gang jeg ser en statue av melandru, /kneeler jeg foran den å etterlater en rot eller litt penger eller noe sånt...
theffe
03-12-2007, 18:49
:D
Jeg vurderer sterkt å kjøpe det asså..bare usikker på om jeg vil bli skuffet over det, er vandt med WoW..(ikke spillt det på en stund da, gitt litt opp)
Noen tips, attacker?
Jeg vurderer sterkt å kjøpe det asså..bare usikker på om jeg vil bli skuffet over det, er vandt med WoW..(ikke spillt det på en stund da, gitt litt opp)
Noen tips, attacker?
03-12-2007, 19:22
Morsom du..
Grunprinsippene er vel det samme som WoW, men der stopper det.
Spillet er bygget opp på en hel annen måte.
Du for nesten prøve det.
Grunprinsippene er vel det samme som WoW, men der stopper det.
Spillet er bygget opp på en hel annen måte.
Du for nesten prøve det.
04-12-2007, 17:55
WoW og GW kan ikke sammenlignes.
WoW er et spill der du hele tiden må slite ræva av deg for å ha det nyeste gearet, være på den høyeste levelen, ha de beste skills og hvis du er hunter ha det beste dyret osv.
GW er et spill der levelen og gearet ikke er så viktig, men du må konsentrere deg mer om skills og strategier. Dessuten er det mye mer sosialt enn WoW.
WoW er et spill der du hele tiden må slite ræva av deg for å ha det nyeste gearet, være på den høyeste levelen, ha de beste skills og hvis du er hunter ha det beste dyret osv.
GW er et spill der levelen og gearet ikke er så viktig, men du må konsentrere deg mer om skills og strategier. Dessuten er det mye mer sosialt enn WoW.
06-12-2007, 14:26
begg spillene suger som RP spill (Med en smule untakk av RP serverene på wow)....
hele poenget med PRG er å lage en figur som du kan spille på i år etter år uten å måtte gjøre det samme om og om igjen... men jo GW er morro, jeg spiller jo det selv :P...
er enig med deg ED Company wow er et slitt
hele poenget med PRG er å lage en figur som du kan spille på i år etter år uten å måtte gjøre det samme om og om igjen... men jo GW er morro, jeg spiller jo det selv :P...
er enig med deg ED Company wow er et slitt
06-12-2007, 15:35
PvE delen i WoW er jo mye mer omfattene en PvE delen i GW.
PvP delen er mer skillz og sammarbeid en PvPen i wow
PvP delen er mer skillz og sammarbeid en PvPen i wow