Guild Wars Norge

Full Version: World of Warcraft
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Dersom noen vurderer å begynne å spille/rerolle på wow for tiden, så har både meg og nagina nylig rerollet (han 70, jeg fremdeles 67) på EU-Sylvanas dersom noen er interessert i å møte noen kjente >_>.
Bare for å hijacke, dersom noen vurderer å begynne spille/rerolle på Hellgate:London for tiden, så har jeg en god del characters på forskjellige leveller (1, 7, 17, 25) på EU-Sydonai dersom noen er interessert i å møte en kjent >_<.
oo, hellgate london. Kjøper det kanskje i morra. Må nesten teste det ut. Hvordan er online delen? Singleplayer delen er lett sålangt jeg har spillt.
Rimelig enkel i normal, nightmare er for øyeblikket ganske fucka ettersom monsters er 8-9 levels over deg, og dermed har 90-100% damage reduction... Så enten farmer man en god del levels før man begynner(som tar en god stund), mekker ny char på elite mode (som visstnok er litt morsommere, flere rare monster spawns osv., men man må ha "runda" normal for å få lage character), eller venter på update til NM difficulty, som visstnok kommer før jul engang.

Litt lyst til å lage HC Elite PvP-guild, men lurer på om jeg finner nok gærninger til å få det til :)

Litt kjipt med HC Elite: Er ganske mange monsters som er bugga og kan 1-shotte deg atm, pluss det er en sjanse for å porte inn i en level rett i midten av en gjeng med stunners, og dø før man får tid til å gjøre noe :P
¨spiller dere horde eller mat? (med mat mener jeg alliance)

ps. er wow jeg snakker om om dere ikke forsto det med engang :p
lol noob Selik.
Horde.
noob? Orcen min spiser små gnomer til middag! kan hende han tar seg en draenei dessert ^^

og om det er ps'en du mener, så var det pga snakk om Hellgate:London så ingen skulle blade sammen det... har hadt noe erfaring med det...
Ok Selik. Du påstår at du eier folk med Orcen din. Da vil jeg vite litt mer spesifik info. Class, Resilience, Stamina, Class Attribute, Spellcrit/Hit evt. Hit/Crit, +spelldmg/Healing evt Attack Power og dps. Post også speccen din. På forhånd takk.
Mikael Wrote:Ok Selik. Du påstår at du eier folk med Orcen din. Da vil jeg vite litt mer spesifik info. Class, Resilience, Stamina, Class Attribute, Spellcrit/Hit evt. Hit/Crit, +spelldmg/Healing evt Attack Power og dps. Post også speccen din. På forhånd takk.

Det kan han sikkert poste et annet sted...
jeg kan ta det er ^^ se her
0 resilience. Nice.
Reference URL's