Hei
Jeg har nå gjennomført Factions og lurer på om jeg kan begynne på Prophecies med samme spiller.Eller må jeg lage en ny vil helst ikke lage en ny siden jeg allerede er så fornøyd med den karakteren jeg har.
du kan bruke den samme karakteren i alle episodene.
Når du har kjøpt pro vil du få et quest i Kaieng center. Når du har gjort det kan du flytte deg over i pro
Bare ett lite tips: lag deg ny char og gjennomfør med den det er mye bedere da får du med deg hele spillet.
Vil ikke anbefale deg det.
Du burde ha en mainchar som du stort sett spiller med hele tiden.
Dette har mye med at titler etc. går på karakter.
Bedre å ha en karakter med mye, enn mange med lite digg
Lite tips Feltherre. Ikke hør på Lord Carl Otto. Han er ubrukelig.
Eh, med mindre han skal runne til Ascalon og gjøre lvl1-20 quests med en lvl20 character, er det jo en god idé å starte ny character til å begynne prophecies med da...
Infrakx Wrote:Bedre å ha en karakter med mye, enn mange med lite digg
Men best å ha mange karakterer med mye digg! :P
Det de mener er at du ikke kan gjøre questene som er før LA. Men du kan gjøre Missionen det. Mission master NM/HM gir tittler. Questene er waste of time.. Du blir kjent med området gjennom å Vanq områdene og/evt utforske.
Rydier. Skal man ha Vanq og master nm/hm har du nok å gjøre med en karakter. Ved bruke flere karaktere tar ting bare ufattelig lengre tid.
Vel takk for alle svar. Selve hovedgrunnen til at jeg ville kjøpe pro er at da jeg for tilgang til alle skillene og tingene.
Feltherre Wrote:Vel takk for alle svar. Selve hovedgrunnen til at jeg ville kjøpe pro er at da jeg for tilgang til alle skillene og tingene.
Vel de fleste kjerne skillsa til solo builds ligger i Pro så det er ganske smart å kjøpe det om du har tenkt å fokusere på den delen av GW
Skillene fra Nightfall har også fått stor innpass i gode builds. Da vil jeg også anbefale at du kjøper også det. Det spørs litt hvor mye du selv ønsker å ligge i det
platina er muligens noe å tenke på. Da for du GW:EN og pro i et... blir biligere en å kjøpe det senere om du har tenkt til å spille gw
Platina(norsk)/Platinum(eng)
var platinum jeg egentlig mente :S men, men det ble vel enighet uansett ^^
For øyeblikket så har jeg Nightfall,factions og Eye of North. Så jeg mangler bare Prophecies.
Kjøp det. Om du fortsatt liker storyline og greier, kjører du på med en ny character. Om du er mer av en powergamer, ville jeg spilt videre med min nye character. (Selv jeg som hater PvE, fyrer opp en ny character i pre-searing (samme som newbisland i faction) for å høre musikken og fet storyline!