Guild Wars Norge

Full Version: Naruto Betting
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Nå døde Jiraya i mangaen Naruto. Nå kan du bette på hvem som er den neste til å dø.

Info: Kakashi har ikke mer å lære bort. Tsunade skulle redde Jiraya+ hun er den siste levende Sanninen. Orochimaru delen av Kabuto tar over.

Du kan nå bette på hvem som dør nest gang.

Kakashi 2.20 i odds
Tsunade 2.20 i odds
Kabuto delen av Kabuchimaru 2.20 i odds
Err, hvorfor i svarte poster du sånn møkk?
pt1, det er en kraftig spoiler.
pt2, du klarer ikke å lese rawmanga selv, noe som betyr at du er enda en av de noobsene som ikke klarer å vente på oversettelser, men surfer rundt på nettet etter spoilers-.-
pt3, du forventer vel ikke at noen vedder på dette her, men heller bare vise at du "kan" mer naruto enn andre, og at du vil bare få folk irriterte pga dette her (noe som du vet selv, siden du ikke er så lost i huet som man noen ganger skulle tro...)

KTHXBYE
haha wasted post..

Han kan ikke irritere noen, han er en "puts"
Vancha Wrote:Err, hvorfor i svarte poster du sånn møkk?
pt1, det er en kraftig spoiler.
Care
pt2, du klarer ikke å lese rawmanga selv, noe som betyr at du er enda en av de noobsene som ikke klarer å vente på oversettelser, men surfer rundt på nettet etter spoilers-.-
Ja, jeg trenger virkelig searche etter spoilers, er jo minst 2 timer fra rawen kommer til den er scanlated. Og naruto er så opplagt at det skulle ikke vært lov.
pt3, du forventer vel ikke at noen vedder på dette her, men heller bare vise at du "kan" mer naruto enn andre, og at du vil bare få folk irriterte pga dette her (noe som du vet selv, siden du ikke er så lost i huet som man noen ganger skulle tro...)
Jo, forventer faktisk at noen skal bette på det.

KTHXBYE
Liker Dragonball jeg men har ikke lest det på lenge. så... holder meg til GW
tror at care fyr dævver, han feite, han med insekter eller han med bikkjene sine
Akimichi Chouji, Aburame Shino eller Inuzuki Kiba? Gir 3 i odds på at en av dem blir den neste som dør. Maks bet 10k
Reference URL's