Guild Wars Norge

Full Version: Hva har skjedd i GW?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Hva har egentlig skjedd i GW siden i sommer?

Fått med meg at det er ny expansion, men det er sånn ca det jeg har fått med meg, hva er meta nå også videre?
DUAL MIGRAINE IS BACK
IWAY IS BACK
WOH/HP IS BACK
LoD ble nerfa, så du er ikke lenger en god monk.
(Og ikke TØR å påsta at infusen redder den klassifiseringa ;P)
Jeg fikk som fortjent etter å ha farma 300 fame med iway og ble banna i 3 dager etter å ha flama en franskmann, så enda en og så 2 til, og franskmenn og alt franskt generellt fordi en franskmann starta timer da han dro opp bua si. Lol @ 7 cons med mage hench
hei
Seriøst, WoH/HP er back? Evig ett. HA here I come!
Foresten, DISHONOURABLE SUGER PIKK. Fy faen for noe dritt
Er jo bare å løpe inn og begå selvmord, istedet, da.

Men ja, det er helt forferdelig.
Det suger jo helt latterlig pikk. Jeg rager fordi jeg kommer på lag med fire monker, og den ene nekter å resigne... : (
men det var bedre da du måtte være heldig for at ingen på verken ditt eller motstanderen sitt lag stikker?
Ja, det var det såvist. Folk leave jo stort sett kun når laga var håpløse, som i tre monker, etc.
Andromeda Wrote:men det var bedre da du måtte være heldig for at ingen på verken ditt eller motstanderen sitt lag stikker?
Jepp.
Jeg skriver en fullstendig setning, Daniel skriver ett ord, og han svarer bedre enn meg : (
Det er bare å ta internetten, så får du err7, og når du setter inn internettkabelen igjen da, så velger du "No" på om du vil connecte på samme sted.
Ah, takkar. Det tar det fire sekunder igjen før nettet er på plass.
Eller bare avslutte prosessen som heter gw.exe.
Faen, fikk dishonor for det også!
eid!
Eller du kan trykke alt + F4...

Og hvis du fikk dishonor for det, så skjønner jeg hvorfor du leava, ^^.
ikke spill så uskyldig eirik, vi vet alle du følger med på wikipedia og gw updates som kjem daglig, inkl IRC aka mIRC. (selvom der blir du bare mobbet) :)))
Reference URL's