Guild Wars Norge

Full Version: Det trengs en norsk guild i top100
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
noen andre som er enig?

jeg har lyst til å starte en norsk GvG guild med "proe" folk, men jeg kjenner ingen norske gode gvgere :P selv har jeg bare spillt med amerikanere osv og er r9 / champ1 på main account og r8 med noen champs på andre accounten.

men hvis det er noen andre norske "gode" GvGere der som føler for å mekke en norsk GvG guild og bli top 100 og spille litt seriøst, så si i fra ;)

Req. : Jeg bryr meg ikke noe serlig om rank, men om du er smart og vet hva du driver med, men, champion rank kan ikke skade ;) hvis du føler at du vet hva du driver med i GvG og er over 16år så si i fra.

Mvh. - Alex / AkirA
IGN : Frenzied Mursaat / Critical Frenzy
Så vidt jeg vet er det ingen norsk guild i top1000 engang. Dog hvis du får de gamle folka til å starte igjen hadde det vært fett.
Hm, critical frenzy, minner meg om noen. Sikkert deg. Bare aller først:
Du ekke sånn super gimmick-tard? Som har fått alle pointa dine fra rit spike eller noe annet gay? Uansett, det å starte en god norsk guild har vært prøvd rimelig mange ganger, men nå har i allefall de fleste fra de gamle norske pvp guildene stoppet å spille. Vi er fortsatt noen få i Team Utspekulert, men vi er vel i snitt på 1 gang i måneden. Uansett, lykke til. Kanskje er jeg med jeg og.
Eirik Wrote:Hm, critical frenzy, minner meg om noen. Sikkert deg. Bare aller først:
Du ekke sånn super gimmick-tard? Som har fått alle pointa dine fra rit spike eller noe annet gay?
... Hilsen r5+ bloodspiker.
Hehe, jeg er ikke noen gimmick tard nei, men jeg har eid tU noen ganger i GvG for en liten stund siden, da spilte vi split, og alle champsa mine er fra Hex i [TT] og balance guesting osv. Jeg spiller ikke gimmick sorry xD
altså, nå e æ en av den eldste gjengen av gvg spillere i norge, sammen med en del andre ex tU folk som andro, eirik, linkie ect.. som alle har vært i mange andre guilds også..men for øyeblikket tror æ det e for mange av de "gode" norske som har enten sluttet helt, eller som bare ikke har tid til å spille på det aktivitets nivået som kreves for å oppretholde topp 100.. Men jeg nevner btw at jeg kommer hjem i påsken, å kunne godt tenke meg å spille et par gvger, hvis noen gidder å årne nå shit. for jeg harke spillt på 7 måner no..og er ganske kin på å banke litt igjenn:p
Så vidt jeg har forstått går det ikke ann å "banke" ting lenger, ettersom alle løper rundt med 90% block.
Lightning Hammer-spike.
Lykke til
Om nok andre folk jeg har lyst til å spille med er interessert, blir jeg gjerne med. Når jeg har tid. Noe som kan være et problem om du aimer for en core med spillere, og GvG hver kveld.
Gir opp xD ikke nok folk.
QQ
jeg skulle ha blitt med jeg:p Men top 100 er ikke mitt nivå, så care
Frank Arne Wrote:jeg skulle ha blitt med jeg:p Men top 100 er ikke mitt nivå, så care

haha nabb
Frank Arne Wrote:jeg skulle ha blitt med jeg:p Men top 100 er ikke mitt nivå, så care
Takk for et kontruktivt innslag.
Ville heller si, det trengs en norsk PVP guild.
stemmer, alle er vel døde nå. Meg forstått har vel de fleste som er kapable til top500 engang sluttet.
Tja linkie du har et poeng, med allt det nye går det ikke ann å banke, slå , eller bare adren pressure folk i det hele tatt:(
Jeg har vært på et par ganger bare for å obse å sje metan, og det er ekstremt mye blandet, noe som er litt overaskende, men nesten alle kjører enten paragons med fuckings block greie+aegis+ward+blind, eller masse hexes+blind+slowdown+aegis
Så allt i allt , savner jeg de gode gamle dagene, med bare 2 aegis og ward melee, som det gikk ann å få folk ut av..Savner gw, før expansions rett og slett:/
Norge for nordmenn!
Reference URL's