Guild Wars Norge

Full Version: Elite armor
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Hei.
Jeg er Necromancer/Elementalist. Jeg vil egentlig være Elementalist først, men tok Necromancer pga. Soul Reaping. Så jeg lurer da på om jeg kan skaffe meg, og bruke, elite Elementalist armor selv om jeg har Necromancer som primary profession. Er det mulig?

Og en ting til..
http://gw.gamewikis.org/wiki/Elementalis...rged_armor
Her står det at Elite Stormforged armor er egentlig veldig lik Elementalist Krytan armor, men hva er egentlig forskjellen om en ser vekk fra utsenedet? Hva gjør Elite armor bedre?

Takker for svar.

- X

adawen

Armor: nei, ikke mulig.

Forskjellen er utseende og pris - nothing more.
Ok, takker for svar.
Da kjøper jeg heller den billige varianten, jeg betaler ikke 54k mer for utseende, never :P

Takk igjen :)

- X
Du har vel ikke laget en necro og kjører ele spells ?
Jo, hvordan det? Jeg ville ha Soul Reaping så jeg valgte Necro, og Air Magic med Ele. Ikke'no prob for meg, funker fett :)

Og btw.. Går det ann å sette flere runes på armor? La oss si jeg har en Superior Vigor, og så har jeg en Rune of vigor, kan jeg da sette på Sup. Vigor med 50+ health, og så legge til 30+ health med Rune of vigor? Eller blir det "overskrevet"?

- X

adawen

Du kan ha 1 rune og 1 insignia per del.
du kan kun bruke 1 av hver sort.

1. I utgangspunktet så trenger man ikke Soulreaping ved bruk av Air spells.
Det finnes builds som gjør at spellene ikke koster noe.
2. Dmg du gir blir lavere når du ikke får lagt til runes til den atri du bruker.
3. Hvis du skal gå i team i forkjellige instanser vil builds som MM og SS være der buildene folk vil spørre etter. så du må skaffe deg det også

Ellers lykke til
Har du noen gode, eller de beste, Air magic buildene å anbefale?
Å gjøre slik at Air Magic spellsa ikke kostet noe energy hørtes intressant ut :)

- X
Bruker å være morsomt å spille "Mesmer/Elementalist" med fast casting air, fire skills, dvs... skills kastes 123456 ganger fortere :p
Men nå er ikke mesmer den ultimate PVE karakter som jeg har fårstått.
Reference URL's