Guild Wars Norge

Full Version: Spørsmål anngående GW spillene
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Først og fremst, jeg så litt på de forskjellige trådene og fant ingen som passet mine spørsmål men, hvis det er, bleklager jeg om jeg poster i feil tråd.

Jeg har egentlig ikke brydd meg om GW men kjedet meg her om dagen så fant ut att jeg kunne teste trailen.(var visst factions trailen) Uansett jeg ble ikke overbegeistret for det men det var heller ikke så værst og siden det er gratis så har jeg lyst til og begynne.

Men her kommer mine spørsmål inn. I den lille tiden jeg fikk spilt fikk jeg ikke inntrykk av att det var en story der, var kun gjør ditt, gjør datt. så er det en story i spillene og henger disse sammen?
Hvis det ikke er, er det hipp som happ hvem av spillene jeg starter med siden det etter hva jeg har lest er ikke mulig og overføre caras fra ett spill til ett annent?
Samt, hvis det ikke er en story sammenheng, hvilke av de 3 spillene vil dere annbefale til en komplett 100% n00b?

Hvis noen gidder og svare ville det vært flott.
Du burde starte med Prophecies + Eye of the North uten tvil.

Ja det er en story, den er bare litt vanskelig å få med seg. Følge med på cinematics og lignende. I Factions er vel alt bare tutorial til du er rundt lvl 15 hvis du gjør alle quests og sånn. Bortsett fra Minister Cho's Estate og et anna mission. Storyene fra spill til spill henger sammen på den måten at du kan når som helst dra fra et sted i f. eks Nightfall(Elona) til et hvilken som helst sted i Prophecies (Tyria), som du har besøkt tidligere. NPC'ene i de forskjellige "kontinentene" snakker også om hva som foregår i de andre kontinentene.

Anbefaler også å lage en Ranger/Elementalist eller en Warrior/Monk hvis du bare skal bli kjennt med spillet og gå gjennom storyen.
Kjøp prophecies uten tvil! Det er handsdown det beste spillet av dem alle. Ellers, velkommen til forumet ; )
Eirik Wrote:Kjøp prophecies uten tvil! Det er handsdown det beste spillet av dem alle. Ellers, velkommen til forumet ; )

Jo takk, var på den offesielle siden og ende opp på fansidendelen og der var linken hit lol
Da er mitt neste spørsmål pris. hva koster sånn cirka Prophecis nytt i dag? for jeg regner med att det fremdeles er i salg vel?
Du får kjøpt det på hjemmesiden til NCsoft, men der koster det vel 350 kroner sånn ca? Du finner det f.eks på http://www.cdon.com , for bare 150 kroner
hehe, da blir det nok ett lite innkjøp i løpet av uken. takk for all info folkens.
Trykker du l kommer det opp en quest log, her er det forskjellige seksjoner for main missions og area quests.
Main missions er vel lettest å følge i Prophecies, der 98% utgjør å trykke på "Enter mission" knappen i riktig outpost.
gj bump!
Mikael Wrote:Anbefaler også å lage en Ranger/Elementalist eller en Warrior/Monk hvis du bare skal bli kjennt med spillet og gå gjennom storyen.

Tror ikke det er noe å triks å lage warrior som sin main. GW har nok warriors. Vil anbefale necro.
eller monk
Anbefaler warr har ganske kul armor men, ranger har også kul armor. Ranger og warr er ganske gode
Necro FTW
Altså, satse bare på Prophecies?
Eller la være å bumpe? -.-
(26-08-2008 15:46)Phoenix Wrote: [ -> ]Eller la være å bumpe? -.-

Oki, dumpe @dumpe @dumpe @dumpe @dumpe @dumpe @dumpe @dumpe @dumpe @dumpe @dumpe @dumpe @dumpe @dumpe @dumpe @dumpe @

:)
Enig med Pho.. Kan du ikke komme opp med noe brukanes info, istedet for å bumpe gammle poster
Reference URL's