Guild Wars Norge

Full Version: Søker en aktiv Guild
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Vel etter og ha joinet og forlatt ett par dårlige klaner så tenkte jeg og prøve og søke etter en klan her på dette forumet.

Først og fremst så har jeg bare spilt GW i 3 uker så er ikke så veldig erfaren. PvP har jeg bare så vidt testet, men det er noe jeg ikke kommer til og prioritere på en god stund fremover. Jeg har føreløpig kun Prop men regner med og skaffe meg Factions snart. min main er lv 16.

Det jeg søker er en veldig aktiv klan, og med det mener jeg att klanen bør ha minimum 10 medlemmer online til en vær tid fra formidagen og utover kvelden så og si alle dager. Hoved fokuset til denne klanen bør være PvE og spillene Prop/Fact. Klanen må ikke være helnorsk. Jo flere hjelpsomme medlemmer det er i guilden er jo bedre er det.

Personelig så er jeg online hver dag i alt fra 1-5 timer avhengig av hvor mye morro jeg har det i spillet. Jeg er villig til og hjelpe andre hvis jeg ikke er i et mission eller mot slutten av ett quest, men jeg har begrensede kunnskaper om spillet.

adawen

Jeg ville kanskje lagt inn en søknad her: http://www.nirvana.r8.org/ ..om jeg var guild-løs. Eller i en av medlems-guildene. Skulle gjerne foreslått min egen guild, men vi har ikke 10 folk online hele tida. Bortsett fra det, så eier vi :p
Du joiner oss, min gode venn ;)
Hehe takke for alle tips men, fikk Factions i dag og etter ca en halv times spilling ble jeg kontaktet av en guild som oppfylte alle mine krav(jippi)(forresten, utrolig mange flere som er i fact enn i prop enn det jeg trodde det var)

Så hvis en av moddene ser dette så kan de enten slette eller stenge denne tråden.
Reference URL's