Guild Wars Norge

Full Version: Helloen
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Nå er det lenge siden eg har spillt GW, alt for lenge siden.
Vet ikke en gang om folk husker meg igjen. Eg er Deep Darkness eller Frost vist noen her kan huske meg. Var og Mod på dette forumet første gang det var oppe.

Men men nok tull prat. Det eg egentlig lurte på var hvordan det er for tiden?
Er fortsatt mengen av kjenningene med i spillet? Alle folkene eg spillte med oppgjennom. Er det mangen Norske spillere lengre ?
Hei hei, long time no see =)

Vel, det er vel akkurat som før. Folk kjører ca 5 forskjellige ting i alle versjoner av pvp. Bortsett fra i HB, der er det vel 2 forskjellige. De fleste av de gode gamle har vel slutta/spiller bare gvg/pve. Det er vel et par hundre norske spillere fortsatt. Et par store norske guilds og.
Var jo trist å høre det da, husker når det var mangen norske guilder og mangen spillere. når noen av guildene til og med lå høyt oppe.
Var du som nerfet din egen toucher?
hæ hva du mener ?
... Som ikke kunne ha to touch skills på samme toucher-bar, fordi det var for bra ...?
aha tror ikke det
Var ikke du med i Pirates of Santcum Cay?
Meg husker du sikkert Frost? ^^

Lenge siden sist, hadde faktisk glemt du eksisterte :)
Oh, du var han satanisten, hvis jeg husker rett?
Daniel Wrote:Var du som nerfet din egen toucher?

det var Flavie
Hahaha, Flavie!
Vancha Wrote:Oh, du var han satanisten, hvis jeg husker rett?
hehe ja det kan stemme, er da ikke satanist, men kan ligne litt av og til ja :P
Daniel Wrote:Hahaha, Flavie
ja det var nok ikke meg nei, og bra for det. syns det hadde vert rart vist det var meg egentlig.

Husker jo deg da nagina, vi spillte jo en del i samme guild og sånt. Men ja er nok alt for lenge siden. Og ja eg eksisterer enda, men slutta jo med GW etter at alle pengene og tinga mine forsvant fra storage.
Men har litt lurt på om eg skulle begynne å spille igjen men vat ikke helt enda da men.
Er jo kommet så mye nytt nå, så du vil nok enjoy spillet i pve godt.
det høres jo veldig bra ut da, noen eksempler?
Knuckle Busting <3<3<3
Arena
Explorable Area's
Dungeons
Reference URL's