Guild Wars Norge

Full Version: Skrytetråd dedikert til Daniel
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Du har sikkert hørt om han, kanskje sett han på observer mens han eier HoH med hans migraine mesmer under navnet: Ich Heb Hoofdpijn. Men ikke la deg lure av navnet, denne karen er faktisk norsk og heter Daniel. En artig, morsom, kul kar som ikke er redd for å si det han mener. Daniel er rank 10, men siden han har et liv på siden, tilsvarer det ca rank 17, noe som gjør ham til den høyeste rankede karen i gw.
En annen ting å legge merke til er hans sedvanlige og ekstremt utviklede for ikke å snakke om intelligente humor!
Han kryddrer hans ingame navn med morsomheter som Daniel Tisselass, Alahotala Gasolina (den sangen vet du), Daniel Promp, Halo Va Sjera etc.

Men nå tenker du sikkert, hva kan denne karen ha gjort for å fortjene denne egne posten, til tross for at han er THE player? Jo det skal jeg si deg: INGENTING!
Daniel har gått forbi så ubemerket i forhold til det han egentlig fortjener. Ja, jeg synes at neste gang dere ser Daniel ingame så gi et lite /bow og hi, men hvis dere er n00b, så bare et bow. Daniel er litt for god for dere og ville bare ignorert dere, noe som kan fort bli både pinlig og flaut. Så ja Daniel, du er en kjernekar. Kudos til deg, ingen annen norsk spiller har holdt ut HA så lenge, man kan vel si at du ER HA. Jeg tar av hatten av begeistring, rett og slett.

Daniel, rock on, keep it straight, pwn n00bs, make war not peace, you get what i mean. /kneel

~Jonas
Hvor mye betalte han deg for å skrive dette?

Anyway - respect til daniel;-)
holl skjeft!
lal ER du sur eirik?
Daniel>Lord Carl Otto
Dritten min>Lord Carl Otto
Men er faktisk litt enig. Daniel er sikkert en god spiller, og det er vel få nordmenn som har spilt like mye PvP som han.
ska du humpe daniel også eller vancha???
make sweet love...lol
haha xD

bump
Mye stemmer jo ganske bra da ^^
Reference URL's