Guild Wars Norge

Full Version: Søker PvP/GvG/HA Guild
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Navn: Jan
Alder: 17
MsN: Jan-A-Hall@hotmail.com

Gammel topp100 gvg spiller søker en GvG guild, jeg har lang erfaring med GvG fra topp 100 guild's som PUFF og eE. Title's jeg det er jo ikke stort, har Mighty hero 3 og kurzick supporter 1. balthazar faction 450,000 (om det hadde vært en title).

Det jeg spiller mest er ranger, kan vel si det sån att jeg har de fleste skillsa der. Det som da kommer på en sikker andreplass er Elementalist, jeg har vel alt man kan ha av skills der også. Så kommer da nommer 3 på lista å det er da monk, de fleste sier att jeg spiller det best men jeg synes det er kjedelig, jeg alle skillsa som man kan ha for monk. de andre spiller typene spiller jeg nesten ikke, og om jeg gjør det er det necro eller warrior, har også gjørt en del mesmer før på GvG.

Man kan vel også si att jeg har det som trengs for og spille i ett team, mic, vent og ts. Jeg er heller ikke en av dem som snakker så veldig lavt, jeg er å flink til og vasle om fienden kommer på nye steder. Har også en del erfaring med og lede ett GvG/HA

Det jeg ønsker fra dere er da. Ett oppleg som funker, der vi har spillere som klarer og snakke til andre, jeg synes heller ikke det er negatift med litt tull og sånt på vt. Jeg ønsker også att det er GvG/HA vær dag.

MvH Rainbow S I X / Hello Kitty I I I I
Wazza?
Er det en norsk guild du ser etter som satser kun på pvp? Ingen som gjør det per i dag i norge men vi holder på med litt av hvert. Mange av oss ønsker no faktisk å spille gvg/ha hver dag men vi mangler et par stykker som er skilla. Guilden er norsk med rundt 80 medlemmer til sammen, med en gjennomsnittlig 10/20 per dag.
Vi har selvsagt egen ventrilo og hjemmeside til guilden som brukes aktivt.
Men vi ser ann da kompis! ;)

IG er Turok Talzeet
hvilken version av puff var du med i?
Reference URL's