05-03-2008, 18:19
05-03-2008, 21:06
Lol
05-03-2008, 23:40
jeg er med hvis vi vinner halls hver dag
12-03-2008, 19:16
Spilles det GvG i halls nå for tiden da? Det var fullstendig nytt for meg! (lol)
16-03-2008, 02:33
Ky Ay Wrote:Spilles det GvG i halls nå for tiden da? Det var fullstendig nytt for meg! (lol)
Tok turen inn på gwnorge for første gang på 5-6 måneder, tror bare eg logger av igjen...
02-04-2008, 23:46
Ok ,,, for det første... wtf daniel .. kor mange ganga har ikke vi prøvd å laga en helnorsk guild, hvorav du har dissa oss og sagt at vi bare kom te å tape allt... men for all del prøv... jeg er tilbake fra folkehøgskolen den 10 mai... da er jeg med på litt gw :D
Btw daniel... kjenner du en fyr som heter joachim som går på folkehøgskole i mosjøen sammen med mæ?
Btw daniel... kjenner du en fyr som heter joachim som går på folkehøgskole i mosjøen sammen med mæ?
03-04-2008, 01:09
Daniel, kjenner du en rosa elefant som heter Bitte?
03-04-2008, 12:38
Babylon Wrote:Ok ,,, for det første... wtf daniel .. kor mange ganga har ikke vi prøvd å laga en helnorsk guild, hvorav du har dissa oss og sagt at vi bare kom te å tape allt... men for all del prøv... jeg er tilbake fra folkehøgskolen den 10 mai... da er jeg med på litt gw :D
Kontakt meg da babs så logger jeg også på, så får vi vel få til noe gaming ;)
03-04-2008, 18:17
Babylon Wrote:Ok ,,, for det første... wtf daniel .. kor mange ganga har ikke vi prøvd å laga en helnorsk guild, hvorav du har dissa oss og sagt at vi bare kom te å tape allt... men for all del prøv... jeg er tilbake fra folkehøgskolen den 10 mai... da er jeg med på litt gw :DJa, visste det var deg ass!
05-04-2008, 23:36
kontakt meg også.. men vent til etter russetid;)
06-05-2008, 17:37
Hehe ja da har det vist seg at roomyen min på folkehøgskolen, og min beste kompis her oppe, er kompis med den norske gw spillern med mest femi stemme ever:P hehe (jk)
Spesi ass, kjenne samma duden.. btw visste du at Jokke e syk i golf:P?
Ska btw besøk han i sommer, ¨så kansje vi tar en tur innom dæ å...haha
Spesi ass, kjenne samma duden.. btw visste du at Jokke e syk i golf:P?
Ska btw besøk han i sommer, ¨så kansje vi tar en tur innom dæ å...haha