Guild Wars Norge

Full Version: Bli et bedre menneske, nå!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
NY POLL! (nå har to valg, ikke ett)

Tråden for alle oss som ikke er perfekte! Hele meninga er at vi her skal bli enige om en ting vi skal gjøre/ikke gjøre hver uke, og på den måten bli bedre mennesker. Det blir ikke noe store greier, men heller små ting som å huske å skru av lys i rom du ikke er i, huske å vaske fingra etter å ha tatt seg en rask en med seg selv (eller andre forsåvidt) og så videre. Dere skjønner greia.

Første greie blir da;

Ukens "bli et bedre menneske" avtale Wrote:Føre en samtale med en ukjent person hver dag!
Forslag til enkel start for sjenerte folk; spør om retningen til A, kommenter ett klesplagg eller noe personen har på seg, spør hvor han har kjøpt det, sleng inn at du er ny i by'n eller noe og trenger tips til de kule stedene/butikkene og så videre.

Er du med?

folk som er med Wrote:Eirik!
Linkie
Rydier
Crea
Mikael
Phoenix

Vi starter førstkommende mandag, og det er bare å foreslå ting i tråden. Bli med, og bli ett bedre menneske nå!
Avtale.
Bite negler= Phail
Jævla tapere.
ikke si slemme ting til folk en hel uke.

ellers er jeg med
Er med på å prøve å børste tenna to ganger om dagen, men blir litt vanskelig når jeg står opp 5-10 min før skolen starter. -.-

Har jeg lov til å ta første gang når jeg kommer hjem fra skolen? ^^

De andre er null stress da...
lol link denne til Facebook xD
Bare om jeg får lønning idag så
Heh, litt dårlig, hadde bare én gyldig option...
Men joda, skal prøve huske slå av lys!
Ser ut som om det blir å slutte og bite negler. Men uansett, trenger forslag på hva vi skal ta im en uke? Jeg har følgende forslag:

Børste tenna 2x hver dag, pluss tanntråd
Bedre ett punkt i din personlige hygiene
En uke hvor du holder deg unna alt tilsatt sukker.
En uke hvor man skal prøve å bli kjent med en ny person hver dag?
Den var bra Linkie : D. Hva med at man skal prøve å føre en samtale med en ukjent hver dag? Bli kjent med er litt udefinert. Men samtidig, det er på en måte litt stor oppgave, jeg tenker mest på ting du gjør for deg selv, alene. Men for alldell.

Kom på en del andre her også:
Ikke komforsent til en eneste avtale/jobb/skole.
Prøve å ljuge litt mindre. (Du vet de små løgnene du har, prøv å ta litt færre)
Jeg sluttet å bite negler like forrige uke, så jeg tok børste tenna 2 ganger per dag.

Jeg møtte en person jeg ikke kjenner, tok henne med til mammas leilighet, så klippet hun meg og stripet håret mitt, så dro mamma, deretter så vi på film og spiste grandis. I challenge you to do the same xD

Jeg har et forslag: 1 uke uten pc bortsett fra i jobb/skolesammenheng, og da BARE skole/jobb. Ikke msn/aim/irc/gw/wow/cs/whatever, men bare skole.
Virker foresten som om dere ikke forstod greia helt, men forplikter seg til å gjøre den tingen det blir flest stemmer om, selv om dere godt kan gjøre noe annet.

Som dere ser ble det så jevnt, at vi like så greit starter knallhardt, og tar både slutte å bite negler og børste tenna to ganger hver dag. Og dette skal dere gjøre hele uken, hele veien! (Og selvfølgelig, ikke starte igjen etterpå) Om noen av dere kan legge ut før og etter bilde av neglene hadde det vært helt sjef : )
Jeg stemte paa mitt eget forslag, naturligvis. Ser ingen grunn til aa foreslaa noe, hvis man ikke mener det er det beste forslaget.
Husk at dere har to stemmer nå da folkens : )
Hvordan går det med dere da? Jeg eier som pokker. Klipte neglene mine for første gang i går! Og ikke nok med det, børster tenna tre ganger om dagen med tanntråd om kvelden! Får jeg en klem?
Du får nok mer en en klem skal du se xD
Hjelpe til litt mer i huset? (for de som ikke har et eget sted)
God idé.
Pages: 1 2
Reference URL's