Guild Wars Norge

Full Version: Guild Wars Norge... Guild?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Heisann jeg lurte på om det var en Guild som heter Guild Wars Norge?

hvis ikke så hadde jo det vært genialt :) med så bra forum kunne man lett ha laget et lite forum for Guilden.

håper noen svarer meg :)
Det var en guild som het Guild Wars Norge [gwn] en gang ^^
Den ble laget for å spille gvg i julen for noen år siden, men den finnes nok ikke lengre :P
Det var en guild som het guildwars norge [gwn] for ca et år siden, men det var vel en pug såvidt jeg husker? Det var vel der de fleste gamle pvperne på forumet her fikk seg champ points når de spilte thumperway på doublechamp weekend:P. De toppa rundt r72 eller deromkring.
Noen som er med på å starte den opp igjen?
nai
kjipinger... INGEN? :P
Finnes nok ikke nok norske spillere som er interesert til å starte dessverre.
Jeg er med lol
kom igjen da folkens, kan en admin sende en privat melding til meg angående dette?

Mvh Daniel Mikalsen

adawen

Er det SÅ ubegripelig at folk ikke er interessert? ^^
nej egentlig ikke xD er så stress å starte en guild xD men hadde funka bra hvis bare 10 ble med. da ville den vokse etterhvert :)
jesp.. spiller folk gw enda
Nei.
hah da dreit vi i det xD
Join heller XgfX, norges mest aktive PVP guild atm, tror jeg :P

Egentlig PVE men, så lite norske pvp det er der ute så ville jeg nevnt xgfx som mest aktiv :p
men tror jeg blir hos min engelske build, blir bedre i engelsk ;D
XgfX er pve guild da nagina...vil tru at gf er den eneste aktive pve guilden som er norsk..men fra egen erfaring,så duger ikke norske guilder....hvis du vil ha pvp så er XFVX noe for deg
Jaja. Det er bra du kan sakene dine Trylle. XFVX er helt tom. Alle de gjenværende er i xGFx.
Jeg er medlem i den norske guilden TBOD der vi er rundt 70 og vi spiller både pve/pvp
Reference URL's