hei
jeg lurer på om denne ele builden duger i AB
l.surge>l.hammer>l.orb>l.strike som angrep
aura of restoration>air attunement>glyph of elemental power som energi og helse kontroll og til slutt windborne speed for å komme raskere frem
kjører dett sammen med 16 air og 13 energy
noen som har forslag til skills jeg kan bytte?
takker for svar
-Nem Szabath
Vel det er en god del ting som jeg ikke ville brukt der.
Jeg antar at du vil bygge rundt eliten [[lightning surge] som har en passe irriteringsfaktor, men er nok ikke akkurat den beste air magic skillen du kan ha ;). Folk som kjører air magic i PvP kjører som oftest [blinding surge] eller [mind shock].
Men for å bygge rundt [lightning surge]. [[Lightning hammer] og [[lightning orb] er essensielt det samme, bortsett fra at man kan dodge orb. Siden det er for AB, er dodgen såpass sjeldent og [[lightning hammer] såpass dyrt å opprettholde konstant dps med, at du trenger kun orb av de to. [[Lightning Strike] er helt greit da den gjør dugelig med skade og funker bra som finnishoff, men her også har du skills som [[lightning bolt], [[shell shock], og [[shock arrow] som også fungerer bra, prøv ut og finn ut hva du liker best. Som en siste skillslot her, ville jeg tatt enten [[gale] eller [[blinding flash] ([[whirlwind] er også en veldig morsom skill her).
For å gå igjennom litt matte på [[aura of restoration], så vil den heale for 367% av nrg kosten @13 nrg storage. Skillene du kommer til å bruke mest er [[lighning strike],[[lightning surge],[[blinding flash], og [[lightning orb]. Henholdsvis 5, og 15 energy. 5 nrg skills vil heale deg for 5x3,67=18,35. Altså 18 hp, nesten ingenting. 15x3,67=55,05. 55 hp er litt mer, men ikke nok til å overbevise meg ;). Da er nesten [[glyph of restoration] bedre. Selv så ville jeg tatt noe som [[restful breeze] hvis jeg ville ha en healingskill, men trenger sjelden det hvis du bare passer på hvor du beveger deg, og bruker surge og b-flash/gale/whirlwind effektivt.
For å gå litt videre på air attunement, så er den forsåvidt et must å ha i en så energyheavy bar som det. Glyph of elemental power er liten vits, da den ikke gir hverken energi eller helse ;) Ta helle [[gole], så du kan spamme mer skills. [[Windborne speed] er grei nok da den gir 33% raskere, og kan brukes på andre enn deg selv, men selv på 16 air magic varer den kun 11 sekunder, eller 12 med 20% longer ench. Jeg ville heller tatt [[Storm Djinn's Haste] da den varer mye lenger.
Så hvis du summerer det opp så har du et build som ser nogenlunde noe som dette her: [lightning surge][lightning orb][gale][lightning bolt][glyph of lesser energy][air attunement][storm djinn's haste][restful breeze]
Men selv så ville jeg ikke kjørt air ele i AB i det hele tatt, men det er en annen sak.
takker for et fornuftig svar, men den builden jeg listet opp har faktisk fungert bra for meg i AB
Vancha Wrote:Men selv så ville jeg ikke kjørt air ele i AB i det hele tatt, men det er en annen sak.
hvilken ele ville du heller kjørt?
vet at noen kjører fire ele med AoE skills, men GW har en funksjon som gjør at hvis en NPC får mange AoE på seg i løpet av et kort tidsrom, springer de vekk, og du har kastet bort noen skills og energi poeng
fungerer dual attunement ele til AB?
altså bytte lightning surge med elemental attunement og gjøre om litt på builden
Kjør Earth Ele, Eq/As/Sw/Cw, fungerer bra.
For effektivitet, så er vel Mind Blast ele best. Så noe som dette her:
[MB;OgpkgUKMTuijf+X0LEFsXcRZFZA]