Guild Wars Norge

Full Version: Noen spørsmål fra en kommende spiller
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Hei alle sammen.

Har vurdert å begynne å spille GW lenge og nå har jeg endelig gått fra ord til handling og bestillt Guild Wars Platinum. Forhåpentlig vis kommer det om et par dager =D Har ikke allverdens innsikt i hvordan alt fungerer i spillet men tror jeg har forstått det basiske.

Men over til poenget. Jeg har sett litt på kombinasjonene av skills og karaktertypene og kommet fram til at jeg vil prøve kombinasjonen elementalist/warrior eller elementalist/necromancer, grunnet i den første kan jeg bruke spells og alikevel ha det gøy med nærkamp, mens i den andre kan jeg bruke spells til å først drepe så skape minions med death magic. Det eneste jeg vet sikkert er at jeg vil være elementalist fordi jeg elsker mage-typen karakterer i alle spill :P

Hvordan tror dere dette vil fungere i praksis?

Setter pris på alle svar =)

ps. har spilt wow i et år og sluttet for noen måneder siden så jeg er ikke helt blottet for innsikt i slike spill^^
Fint at du vil prøve det.

nå over til skills
Men som oftest er det slik at man enten er god i det ene eller det andre ikke begge to samtidig.
eks best å ikke bruke ele spells og ha minions samtidig, siden det er ofte du har med deg en minion master som får sterkere minions enn deg og on du stjeler likene fra ham tror jeg ikke han blir særlig glad. prøv å satse på noen få skills i primary profession og boost dem med secound profession. eks healing, eller noe annet.

Det du prøver på kan nok gå men er nok litt vanskelig.
Ele/War. I utgangspunktet funker dette dårlig. Ele i seg selv kan ikke bruke heavy armor, defor vil du fort få juling. Du vil også ha problemer med å få gjort noe særlig skade, eller har du lav energy.
I så fall er det lurere om du går War/ele, finnes noen build der du kanskje kan kjøre.

Ele/Nec. Vil funke dårlig med kombinasjonen. som lool sier blir du noe uduglige greier. Minions blir lav lvl, tåler ikke en dritt og dør fort. og ved å sette atributsa i death magic gjør du heller ingen skade

Kjør en rein ele karakter. Sett alle atributsa i energi og den grenen du velger ( fire,ice etc)

Gwguru har egen buildside. ta en titt der.

Lykke til
Nå har jeg ikke spilt Elementalist på en stund. Men er ganske sikker på at jeg levlet som Ele/Nec og brukte blood magic for å holde meg selv i live.
Ser ikke noe poeng med å bruke litt atri. for å holde seg i live.
Er du noelunde oppegående så skal henc/hero eller andre klare å holde deg i live.

Som ele skal du stå for dmg. Fordel at den er på max..
Bra infrakx kunne ikke sagt det bedre sjæl.
BTW siden er PVXwiki for builds
Reference URL's