Guild Wars Norge

Full Version: Age Of Conan
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5
Det begynner å nærme seg. Etter plan skal AOC slippes 20 mai.

Er det noen her inne som har planer om å spille det?
Jeg skal tenkte å prøve det.

Hvis det er flere som skal prøve det, burde vi komme oss på samme server. Er det noen her
Bare synd at Betaen sugde så hardt at jeg ikke kommer til å legge fingrene mine på det spillet igjen.
Forhåndsbestilt, venter på pre-order key ^^
Kjøpe CE :)

17 mai er vel det braker løs.

Beta er Beta....

Teaser
http://www.dagbladet.no/kultur/2008/04/21/533179.html
F A I L
Skulle man ikke kunne sikte og skyte selv?
Mr lool Wrote:Skulle man ikke kunne sikte og skyte selv?

Er ikke akkurat CS eller FPS spill.

Synes det der preorder systemet er bare bajs, laste ned spillet 14mai, spille det fra 17-20 mai og så slette spillet og hente det origniale fra posten og installere på nytt.
nagina Wrote:
Mr lool Wrote:Skulle man ikke kunne sikte og skyte selv?

Er ikke akkurat CS eller FPS spill.

Synes det der preorder systemet er bare bajs, laste ned spillet 14mai, spille det fra 17-20 mai og så slette spillet og hente det origniale fra posten og installere på nytt.

Nei men likevel... hadde vært tøft me "sikt og skyt selv" funksjon.
Så jeg begynte med Priest of Mitra, det som, ifølge hjemmesida til spillet, er den overlegne healeren i spillet.

Og dermed startet det hele med et lite sjokk.

Det hjalp fint lite å ha en lekeprest i «WoW», der jeg ruslet inn i PvP-verdenen her og fem ilsinte barbarer med nyslipte sverd øynet en ganske forvirret prest de kunne kvesse eggen på. Det tok i hvert fall en halvtime før jeg begynte å forstå at det ikke bare var å markere en lagkamerat, trykke på en knapp og vips, så hadde han full helse.

For å gi et eksempel: En av healingmulighetene presten har, er å heale alle som er inntil 60 meter foran seg og innenfor en seks graders vinkel.
Kildehenvisning kanskje?
Linkie Wrote:Kildehenvisning kanskje?

Artikkelen?
Mr lool er smart :)
AoC blir vel digg. Har pre-ordra CE med war mammoth.

Har det kommet noe om server informasjon etc.? Er vel litt i tidligste laget kanskje.
Fikk pre-order key i dag <3
OI, i posten eller på mail ? Har ikke fått en dritt enda...
Fikk preorderkeyen min for 1 uke siden. Fikk dessverre ikke spille PvPbetaweekend, siden jeg fikk halsbetennelse :(.
Har mange av dere guild fra før av? Er selv medlem av Epsilon Team, som jeg tror er den største guilden for øyeblikket.
Orker liksom ikke å ha noe sånn jalla guild heller, tror neppe de der kommer til samme guild heller, uff nei, holder for meg sjøl i starten, slipper all mas og faenskap.

Har uansett venner som jeg spiller med (IRL) og er 99% sikker at vi lager guild :p
Er det ikke slik serverinndeling som i WOW ?
hentet beta key idag <3
Fikk min Key i posten i dag.. Wohoo

Reglene for hvordan dette løses er satt av Funcom. Du vil få valget om du ønsker å laste ned spillet (15GB) fra og med den 16. Mai, for så å spille det 3 dager før release. Denne nedlastede utgaven av spillet vil ikke fungere etter release. Man må installere det fysiske spillet for å spille videre etter release, men man vil kunne ta med seg karakteren sin videre fra forhåndsspillingen. Funcom gir deg mulighet å laste ned 3-dagers forspranget en kostnad på 5 euro (ca 40 kroner) som man betaler via kredittkort når man laster ned spillet. Denne summen gir også 10 dagers spilletid, slik at man i realiteten får disse kronene tilbake.
Pages: 1 2 3 4 5
Reference URL's