Guild Wars Norge

Full Version: Nybegynner hjelp
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Hei.

Foreløpig har jeg bare GW, ingen expensions. Jeg har ikke spilt GW noe særlig før, og har ett par spørsmål.

1. Som en nybegynner trenger jeg noen av expension pack'ene for å få mest mulig ut av spillet? Jeg er ikke en aktiv gamer, så jeg vil ikke spille veldig mye, bare inniblant.

2. Jeg har spilt en del WoW, og holdt omtrent bare på med PvP der, så ser for det meste etter PvE, er GW spillet for meg da?

3. I WoW brukte man masse AddOns, er det sånn i GW også?

4. Hvordan race/class, eller hva man nå kaller det:P, bør jeg velge som en nybegynner?

Takk på forhånd! :)
1. Nei.

2. HAHAAHAHAAHAAHHA WoW og PvP kan ikke brukes i samme setning. Det er bare GvG i WoW. Gear Versus Gear. GW PvE suger kølle. Da er WoW bedre.

3. Nei, du blir bannet for det. Her må man tenke selv skjønner du.

4. Warrior/Monk never fails.
2. angående det EOtN er ikke så verst heller. Bare plagsomme baller som "2" puler deg. og Proph er også bja. Men WoW ser bedre ut, ja som Mikael sier.
1) Hvis du ikke er aktiv så er det ikke noe poeng å satse stort. Med dette i tankene, bør du velge en profesjon som man kan lage et godt build, selv bare med et kap.
Ville vel kjøpt proph og exp EOtN. Litt mer å gjøre lissom.

2) WoW er vel i utgangspunktet et bedre spill for PvE. Men Gw har en story da og anderledes grafikk. PvP i Wow er for folk uten skills. Vil anbefale deg å prøve PvP i GW.

3) Prøv.. Hirr

4) Med tanke på at du ikke skal spille aktivt ville vel War/monk, Ranger/Monk være greit
ville heller ha kjøpt prophecies og spilt det ut,hvis du liker det,så kan du gå videre med storylinen,ta factions nightfall og så eotn,hvis du liker chapter 1 av gw.

og nei..pve suger ikke kølle.
trylle uten hender Wrote:og nei..pve suger ikke kølle.

Jo.
hva har pvp folk peiling om pve....ja,jeg snakker om deg linkie....
Jeg har spillt begge deler. Men siden jeg har spillt GW først og lengst syntes ikke jeg at WoW var så jævli tøft.
Du gjorde egentlig akkurat det samme fra Lvl 1 til 70.
Alle questene var helt like.

Men WoW har en del ting som gjør det til et bedre spill en GW.
GW som Spill> WoW Som spill

GW PvP> WoW PvP
WoW PvE> GW PvE
GW PvE> WoW PvP
GW PvP> WoW PvE
Summa Summarum: GW>WoW
WoW har en PvE som er like tragisk som wannabe-fjortiser.
GW har en overlegen PvE.
snakk om å ta bort fokuset på hva personen som startet tråden egentlig ville vite. og ikke deres personlige "lojale" meninger om deres kjære spill.
-.-

skjerpings ;)

1. Du klarer deg helt fint med bare det ene spillet. siden det var det første, er det også den som er mest "omfattende" og læringsrikt med tanke på nye spillere.

2. PvE delen i GW er helt ok etter min smak. muligens litt kort om man bare har lyst å spille story og ingenting annet. (har ikke spilt ett eneste MMORPG, bortsett fra GW.) har ikkenoe grunnlag for å si for eller imot noe som helst.

3. I GW er det ikke noe rene add-ons. men A-net har utalt at det er mulighet for bruk av; Texmod. Dette er ett tredjepartsprogram som kan brukes til å endre noe av spillet. For better or worse, ikke alt som er like legalt da. (for mer info sjekk ut: http://wiki.guildwars.com/wiki/Guide_to_...e_graphics )

4. Jeg tror at om du prøver ut alle forskjellige, i noen timer i pre- searing så kjenner du fort hva som faller deg mest "naturlig" og morsomt. og ikke hva alle andre syns.
Begon, begone, please. Tror ikke helt du har skjønnt hvordan dette forumet fungerer. Dette er et relativt lite community for et lite populært spill som er 3 år gammelt, og de får som er igjen her er dritt lei av folk som drar inn andre spill. Så tror heller det er du som skal ta sosial-kommunismen din et annet sted og heller akseptere at her er det en ganske lojal linje.

1. Det Begon sier, er feil. Det spillet du lærer mest av, er Nightfall, da du i dette spillet får controllable Heroes. Disse kan brukes i både PvE og PvP.

2. Hvis man ser storywise, er GW bedre en WoW, da WoW bare ødelegger WC historien. Tenker man underholdningsverdi og variasjon er WoW klart bedre på PvE delen.

3. Addon's generellt burde være ulovlig.

4. Det du sier der, stemmer dersom han skulle dedikert seg til spillet. Dersom han planlegger det som en "logge in en gang i blant" hobby, kan han drite i Mesmer, Monk og mest sannsynlig Ranger også. Da disse classene er det mest irriterende å ha i party'et sitt dersom de suger kølle, noe du vil gjøre da du bare vil spille litte grann.

adawen

Vil nå ikke si at du lærer spillet noe bedre fordi du har Heroes i Nightfall.. Heroes = mye å holde styr på for en nykommer + at man må lære en drøss om alle professions med en gang.

Ikke akkurat det en casual "spille av og til" gamer trenger, imo.

Ellers: skjærpings til de som lirer av seg "HAHAHHHAHAHAH!" og annet møl til nykommere her - dårlig holdning.
Jeg vil påstå det av den enkle grunn av at du vil på en mer komplett måte få overblikk over hvor god buildene dine er, da du ikke kan suge brutalt selv, og bare la henchies/andre players gjøre all jobben for deg.
Takk for at du satte oss på plass Begon. Jeg kjente at dette gikk innover meg. Så hør nå her din lille nisse. Alle som har spillt GW har sine egene meninger om spillet. Når han stiller slike spm så må man regne med at det kommer 10 forskjellige svar. Men helldigvis kom du inn for å redde dagen.
Som Mikael nevte i posten sin. Her er det bare frekke folk som poster masse dritt for å få litt spenning i hverdagen. Utenom adawen hun er den som kjefter
Men har ikke Mikael svart på spørsmålene Elo10 spurte etter, da?
Begon er den eneste med et fornuftig svar her. Infrakx og Mikael burde skjerpe seg og slutte å oppføre seg som 14-åringer. Prøv i det minste å svare objektivt, og ikke rakk ned på folk bare pga de har meninger og kjønn.
Hva, kan du ikke lese oln. Han har fått skikkelige svar.
Hvordan i svarte kan man være objektiv på noen av spørsmålene.
Han fpr svar ut fra det vi mener. Det er jo det han spør om..
Om ikke alle er enig så må vel folk få lov til det.

Vet ikke hva Begon sutrer etter. han har jo svart det samme som alle andre
Mikael Wrote:Nei, whoever registrerte Elo10 her, har sikkert glemt passordet elns.

Nei, det har jeg faktisk ikke.
Takk for alle svarene.
Så bra at du fikk lest dem.
Pages: 1 2
Reference URL's