Hei... kjøpte nettopp Platinum edition, og har funnet ut at jeg liker necromancer via testing på en kompis sin account. Jeg vil så gjerne ha Defender of Ascalon tittelen, og vet hva som kreves, du må death lvle fra 16-19, for så å lever en del quests som du BØR skippe (bl.a sec. prof questene) så blir du 20 fort nok fra 19-20. Men hvordan funker dette etter å ha forlatt Pre-searing? bør man gå igjennom hele spillet selv om man er lvl 20? Og hvordan holder utstyret til å lvle med?
Og en ting til.. Tenkte jeg skulle spille en Elementalist ved siden av så jeg vet hva som er etter searing og litt slikt om jeg må gå igjennom etter å ha nådd tittelen...
Håper på svar, selv om sida virker litt død for tida.
Og en ting til...
Hvordan er det med elite skills? Si at jeg velger death magic, kan jeg da ikke få blood magic (elite) skills?
Er ikke helt med hva du lurer på men.
Bør man gå gjennom spillet selv om man er lvl 20?
Med dette mener du at du er kommet ut av Pre som LvL 20 og du lurer på om du skal spille videre? Du vil få en lett første del. med vanlig spilling er man lvl 20 etter 1/3 av spillet. Du vil nok få mer enn nok utfordringer.
Hvordan holder utstyret til å lvle med? Da er du tillbake i Pre ?
I pre suger armoren og de du knerter suger også til en viss grad, vil bli letter jo høyere lvl du er, men vil ta lengre tid. Men du vil få juling. Når du kommer ut i Post vill jeg kommet meg til Drok rasket mulig for å kjøpe den armoren med høyest stats. du må ha penger da.
Elite skills kan du plukke opp så lenge det er i profesjonen, har ikke noe å si om du velger death eller curse etc.
Er du necro og har monk som sec prof, kan du plukke opp både monke og necro eliter.
Genialt system! Vel, ser frem til å få spilt meg igjennom det.. Men omtrent hvor mye må jeg ut med for den armoren/våpenet du snakka om? og evt. hvor kan jeg kjøpe, er ikke direkte informert om dette.
(Spørsmålet er egentlig.. Hvor/hva er Drok? Hvor mye penger koster bra nok armor rett etter å ha kommet ut av Pre i lvl 20)
Droknar Forge er den siste og største byen. Men det finnes folk som løper deg ned der for et par K. Hver del koster 1,5k. + matrial. Rundt 15k totalt.
Skal du kjøpe armor i ascalon koster den ingenting, men da må du kjøpe ny hele veien.
Når det gjelder våpen så ikke kjøpe hos merc.. Folk selger all slags i de største byene. Du kan også finne gode våpen hos collectors.
Hm.. bra.. Droknar Forge er da i de der ild øyene?
Og! Hvordan specc er anbefalt i PvE idet jeg føler meg klar for EOTN?
Tenkte minion master med ca 12+1 Death Magic + 10 Soul Reaping. Vurderer å kjøpe factions for den spellen som tilkaller sånne bone greier. Det er en elite skill... Men er usikker på hvilket campaign som er must for necro.
nei, ikke ildøyene.. sjekk kart på gwwiki eller noe.
Jeg kjørte med full death +1 (headgear death) +3 (sup death rune)
+3 (Soul) på skoene.. + 50 health.
Husk å fest suprune i headgearet så du får 4.
DA holder det å bytte kun headgear hvis du skal butte til curse etc..
SS necro eier
Som du sa er fleshgolem en fordel.
Takk for alle svar.. nå leter jeg etter om det er noe spesielt for å death lvle necro... Er usikker på om jeg vil kjøre med 2 guild wars vinduer (og 2 accounter) for ekstra exp.
Men som sagt, tusen takk!