Guild Wars Norge

Full Version: Beste armor?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Har hørte masse om forskjellig armor i spillet. Men Obsidian har jeg fått med meg mest av Obsidian atmor.. Det koster 75k omtrent + materialer. Men Er det verd å skaffe seg? Hva er forsjellene mellom det og EoTN armor? Bør jeg heller satse på det? Er necromancer og er ikke direkte klar for dette, er ikke 20 enda. Men har EoTN & Prophecies.

FoW er i hvilket campaign?

bare lurte om hva som er forskjellen på armorene i EoTN og Obsidian, hvor FoW er og om jeg bør skaffe meg FoW gear evt. før Eye of the North.[/align]
FoW og UW kan du få adgang til fra alle stand-alonene. Jeg har ikke mye peil på armor men tror obsidian bare er status. ikke no forskjell i armor.
Det går kun på prestasjoner. I utgangspunktet har armoren i f.eks droks samme stats som resten. Det er kun prisen det går på.
Du har vanlig armor til 1.5k + matrial.
Så har du 15k + matrial. Her er det bare skinnen som er anderledes.
Obs armor er vel den armoren som gir mest prestisje. pga prisen.
OK.. Så eotn utstyr er kun annen skin det å?
ja.

Du vil kunne justere armorene litt etter behov. Dette går da på valg av Runes og Insignia
Fant ut at i Drok lager de 3 armor, og to av dem kan være prestige. Når jeg er lvl 20, bør jeg kjøpe meg en prestige, eller bare ta det vanlige? og hvilken av de tre necro armorene bør jeg velge som SS, og hvilket om jeg tar MM?
Alternativene var
" Necromancer"
"Armor sets "
Cabal (ser kult ut, har prestige)
Scar Pattern (finnes prestige av, men jeg synes det ikke ser så kult ut...)
Tyrian (finnes ikke prestige versjon av)

Sier at jeg ikke bryr meg sååå mye om utseende, men vil være OK om det er en anelse kult oxo. Men stats først!

http://wiki.guildwars.com/wiki/Necromanc...abal_armor
armor crafteren er ikke i Droknar. Skjønte ikke hvor The granite Citadell var.
Har du vært i deldrimor warcamp? The Granite Citadel er rett ovenfor der:) Tviler på du klarer å springe bort der med en necro, men få en warrior til å springe deg, det er det enkleste, men levle til 20 først:P
Jo da.. det må jeg da. Men vet fortsatt ikke om det er verd å bruke Prestige eller ikke, og hvilket av de tre jeg bør velge...
Reference URL's