SS er forkortelsen for Schutzstaffel.
Men Arenanet er ikke så glad i at man bruker ting som kan forveksles med Nazityskland. Så jeg ville nok holdt meg unna.
LOL står får [Spiteful spirit]
[optional][signet of lost souls][spiteful spirit][pain inverter][Insidious Parasite][optional][optional][optional]
Det mest geniale buildet i hele spillet.
Spammer SS på store grupper under kamp og de dreper seg selv og andre.
man får mest ut av det ved å satse skill pointsa på Curses og Soul reaping?
ja full på curse og SR. Må også ha minst 1 + 3 på curse
Hva skjer om du setter [pain inverter] på en fyr med [triple chop] eller [barrage]?
BTW fungerer den på [Meteor shower] og andre AoE skills også?
da mener du rune med 3+ på en slot og 1+ på head? eller hvor kunne du ha runer? :P
ok... Spiteful Spirit må man capture eller kjøpe/queste for?
Alle elite (utenom Pve only) må man cappe
Evt. kan du lage en pvp only char og unlocke den med 3k balt faction. Men da kan du bare bruke den i pvp. Når du har mer gryn kan du også unlocke den med Balt faction, for å så kjøpe en elite Necro tome, bruke den, og skaffe deg SS slik.
Den enkleste måten, er å ta med noen henchmens, og stikke opp til camp rankor, å gå inn og ut fra portalen til du ser at Sapph Blacktracker(
http://wiki.guildwars.com/wiki/Sapph_Blacktracker) er den en av de nærmeste mobbene, spirnge bort, drepe ham, bruke Signet of Capture, trykke på Spiteful Spirit, så trykke capture:)
ok... Takk! Men de derre charr salvage kit greiene som folk sier kan skaffe meg runer i PRE, hvordan funker det?
Når du dreper en charr og droppen har en annen farge, kan du salvage dette med salvage kitt, da kan du få en rune.
Kit kjøper du hos merc i en by
ok.. vet om salvaging, men visste ikke at runer kom av salvaging
Funker Signet of illsuions på pve skills?