Guild Wars Norge

Full Version: Søker helst norsk PvE/AB guild
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Jeg leter etter en aktiv guild som spiller PvE, men også AB.
Guilden må ha Ventril/TS hvor flest mulig snakker.

Om meg:
Min total /age tid er over 2000hours over alle characterene mine.
Har 12stk. lvl20; Monk x2(Volleyball Monk & Toddi The Monk), Warrior x2(Jonni Den Norske & Mrs Toddi), Necro x2(Volleyball Necro & Toddi The Necro), Mesmer(Volleyball Mesmer), Ranger x2(Volleyball Ranger & Toddi The Ranger), Dervish(Volleyball Dervish), Assassin(Volleyball Sin), Ritualist(Volleyball Rit), og lvler en para(Volleyball Para og en elementalist(Epic Ele) nå...

Var leder i Jarls of Norway[JoN] etter Frost/Deep Darkness sluttet.
Har spilt WoW nå for en stund(ja... jeg hvet jeg var imot det, men var nødt å lvle 70 en gang xD), men gikk lei når jeg var lvl70.
De jeg har best Kontroll/gjort mest med er Volleyball Monk(15k armor, Healer/Prot/smite/Ursan) & Toddi The Monk(FoW armor, Healer/Prot)(Monk), Jonni Den Norske(2x 15karmor, Ursan++) & Mrs Toddi(15k armor, de fleste builds)(Warrior) og Toddi The Ranger(15k armor, ikke så god experience med ranger, men øver). Er ikke så lenge siden jeg begynnte å spille igjen etter wow, så er ikke HELT tilbake enda, men kommer seg raskt.

Kontakt meg IG(Legg til Volleyball Monk og Toddi The Monk(to accounter)), skriv en post her, eller legg meg til msn: Jarls_of_norway@hotmail.com
Oppdatert
Hei,

Sjekk ut denne linken: http://gwnorge.org/forum/showthread.php?tid=1494

bare å si ifra hvis du er innteresert
Reference URL's