Guild Wars Norge

Full Version: hälsningar ifrån sverige!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
hälsningar ifrån sverige, hoppas ni förstår svenska, om inte säg till (if u don't understand, tell me)

jag kommer ifrån en av sveriges största guilder (70+) och vi funderade på att göra en alliance med alla nordens länder. därför är min fråga nu: vilken guild är störst i norge och vill ni joina under ledning av våran guild? även om ni inte är den största guilden, så kan ni få joina.

jag kanske inte postade i rätt tråd, men syftet med dena tråden är inte att leta efter en aliance (för vi är inte säkra om vi ska ha en nordiskt aliance än) utan att jag (och våran guild) ska få veta hur det funkar i norska guilder.

alltså: vilka guilder är störst i norge, hur många medlemmar och vad har ni för regler

i'm not the greatest of the norweigen languige, so if I or you don't understad each outher, wright in english (i'm not that good in english eather, but it's better then nothing :P
E du från Grim Monolith?
nope, sry :P

kanske bra att skriva guild namnet: swedish elite army [swea]

p.s. Grim Monolith är inte en svensk guild
ok ok, ta det lungt :P

gör så att jag skiter i denna tråden nu och gör en efterlysning om en vecka.
Ikke bry deg om mikael.
har förståt det efter att ha kollat lite posts, men jag vill hälst inte göra någon arg :P
Kjeften, nabb.
Reference URL's