Guild Wars Norge

Full Version: Interisert i ny helnorsk Guild igjen?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Jeg har lyst å prøve å lage en ny helnorsk guild, hvor det er både PvE og PvP-interiserte.

Noen ting jeg vil ha med i guilden:
-Vent Serv.
-14års aldersgrense
-Max 2ukers inaktivitet
-Og må kunne litt GW

Ellers lager jeg et forum, hvis ingen andre har lyst. Jeg kan ikke ordne med Vent-server, så det hadde vært gøy hvis noen kunne:).

Jeg har litt lyst å høre med folk, før jeg lager en, så sparer jeg antagelig litt penger på GH, kappe osv...

Visk til meg IG(Jonni Den Norske/Toddi The Monk), PM meg her, eller post på tråden hvis du er interisert.

Mvh VB
/agreed
jeg er interisert
jag är inte risert :(
Interessert. PM meg IGN: Narissa Nightcurse(main - fortsatt i pre)/Atalia Phoenix(post)
Advarsel: Har kun EotN og Proph. Bestilt Nf og F, men må bli henta i Oslo. Kommer iløpet av august.
Yes. Volleyball og Arthin. Killerguild det. Kommer til å eie HoH hver enda dag og ligge topp 50 på ladderen.
(main - fortsatt i pre), jupp, dette lukter det relevant erfaring og solid klasse av. Jeg tipper vi har de neste MAT vinnerene her.
Naturtalent, gutten min. Naturtalent.
Dette lukter det power attack og heal other i lange baner av.
Og Warriors Endurance som Elite. Må jo skaffe nok energi til power attack.
Warriors endurace er fet da.
cool
For å si det sånn er ikke (main - fortsatt i pre) (fortsatt i pre)
Jeg ombestemte meg i lvl 11 (tittel)
Har vært 20 ei stund, ikke at det beviser noe. Har 3 elite skills (sux) SS build, ikke ferdig med story, skylder en idiot 20k (minus det jeg har betalt).. U get the picture
20k? Nå er du i deep shit.
Reference URL's