Nå som livssituasjonen har forandret seg er det på tide å innse at tiden da jeg kunne bruke mye tid på gw er over. Startet å jobbe i høst, og jeg kan fortelle at læreryrket overhodet ikke er så laxed som alle vil ha det til. 50+ timer i uka er standard. En stor forandring fra studentlivet...
I tillegg kan jeg opplyse om at jeg blir pappa i oktober, og at den tida jeg eventuelt har til litt spilling nå i alle fall er over om en måned.
Så, til tross for at postene her har vært av mildt sagt varierende kvalitet har det vært kjekt å kunne ha et sted å samle norske gw-spillere. Takk til admins ogslikt for det, og takk til alle kjente for good times.
glhf, vi snakkes plutselig.
Jaja Gab. Du for ha lykke til videre i læreryrket..
Og med å være pappa..
Haha, du greide ikke å bli r9!!
Synd at du må slutte, men det er vel verdt det =)
Cya, og lykke til videre i livet ;)
GL (men jeg kjente deg ikke :P)
Grats Gab!
Kommer nok tilbake til GW2, kommer vel ut når ungen din er blitt gammel nok til å passe seg selv, og du har slutta ta jobb like seriøst som på starten :)
Takk for gode tider, og lykke til videre!
Moralen i denne historien er< Ta studiene dine seriøst, så lipper du å jobbe ræva av deg senere, for luselønn, og husk kondom, for guds skyld.
Yrkesvalg har ikke noe med om du tar studiene seriøst og videre så har vel å jobbe ræven av seg heller ikke noe med studiene. Går vel mer på deg som person og hva du ønsker å utrette.
Kondom ødlegger all morroa..
(14-09-2008 13:54)Mikael Wrote: [ -> ]Moralen i denne historien er< Ta studiene dine seriøst, så lipper du å jobbe ræva av deg senere, for luselønn, og husk kondom, for guds skyld.
(14-09-2008 18:12)Infrakx Wrote: [ -> ]Yrkesvalg har ikke noe med om du tar studiene seriøst og videre så har vel å jobbe ræven av seg heller ikke noe med studiene. Går vel mer på deg som person og hva du ønsker å utrette.
Kondom ødlegger all morroa..
...
Fail!
kan du løpe og hoppe utfor et stup
Nei, er ikke noe stup i nærheten faktisk!
Jeg er enig med begge to. Infrak failet, ved å prøve å virke voksen, noe han faktisk er, men det hører ingensteds hjemme her i gården. Jeg er også enig med Infrak om at Arthin er overflødig og bør eliminere seg selv snarest.
haha.. Sant at det ikke hører hjemme på dette forumet