Guild Wars Norge

Full Version: takk for meg
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Nå som livssituasjonen har forandret seg er det på tide å innse at tiden da jeg kunne bruke mye tid på gw er over. Startet å jobbe i høst, og jeg kan fortelle at læreryrket overhodet ikke er så laxed som alle vil ha det til. 50+ timer i uka er standard. En stor forandring fra studentlivet...

I tillegg kan jeg opplyse om at jeg blir pappa i oktober, og at den tida jeg eventuelt har til litt spilling nå i alle fall er over om en måned.

Så, til tross for at postene her har vært av mildt sagt varierende kvalitet har det vært kjekt å kunne ha et sted å samle norske gw-spillere. Takk til admins ogslikt for det, og takk til alle kjente for good times.

glhf, vi snakkes plutselig.
Jaja Gab. Du for ha lykke til videre i læreryrket..
Og med å være pappa..
Haha, du greide ikke å bli r9!!
Synd at du må slutte, men det er vel verdt det =)

Cya, og lykke til videre i livet ;)
GL (men jeg kjente deg ikke :P)
Grats Gab!
Kommer nok tilbake til GW2, kommer vel ut når ungen din er blitt gammel nok til å passe seg selv, og du har slutta ta jobb like seriøst som på starten :)

Takk for gode tider, og lykke til videre!
Moralen i denne historien er< Ta studiene dine seriøst, så lipper du å jobbe ræva av deg senere, for luselønn, og husk kondom, for guds skyld.
Yrkesvalg har ikke noe med om du tar studiene seriøst og videre så har vel å jobbe ræven av seg heller ikke noe med studiene. Går vel mer på deg som person og hva du ønsker å utrette.

Kondom ødlegger all morroa..
(14-09-2008 13:54)Mikael Wrote: [ -> ]Moralen i denne historien er< Ta studiene dine seriøst, så lipper du å jobbe ræva av deg senere, for luselønn, og husk kondom, for guds skyld.

(14-09-2008 18:12)Infrakx Wrote: [ -> ]Yrkesvalg har ikke noe med om du tar studiene seriøst og videre så har vel å jobbe ræven av seg heller ikke noe med studiene. Går vel mer på deg som person og hva du ønsker å utrette.

Kondom ødlegger all morroa..

...
Fail!
kan du løpe og hoppe utfor et stup
Nei, er ikke noe stup i nærheten faktisk!
Jeg er enig med begge to. Infrak failet, ved å prøve å virke voksen, noe han faktisk er, men det hører ingensteds hjemme her i gården. Jeg er også enig med Infrak om at Arthin er overflødig og bør eliminere seg selv snarest.
haha.. Sant at det ikke hører hjemme på dette forumet
Mamma!
kjeft n00bs
Reference URL's