Noen her inne som har prøvd seg på warhammer
Ja, såvidt. Spiller på Eltharion elns, i The BlackHand Order. Ble rank 6 i går. Spilte 1-4 i PvE. Var like gøy som diaré, som forventet. Startet så på den eneste PvP-greia jeg fant, Scenario. Det omtrent akkurat som Alliance Battle i GW, bare mye dårligere.
Jøss. Høres fett ut. I'm so gonna buy it!
Har kjøpt det, men har ikke hatt tid til å spille det så mye.. For se om jeg får spillt litt i helgen
Etter å ha prøvd det ut litt så må jeg si at det er rått.
Ikke noe mer AOC for min del. Warhammer er griserått.
Seriøst?
Men er ikke warhammer litt mer PvP basert?
Hvordan er månedsprisene i forhold til AoC?
Ja WH er mer PvP basert. Men man slipper ganking etc som man ser i WoW og til dels AOC. Men de har også en god PvE del, med dungeons etc.
Det som er fint er at man slipper å grinde XP og man trenger ikke enorme grupper for å få greit gear.
Vil tro at man kommer langt både i PvE og PvP med 6 gode venner og vent/ts.
Usikker på måndesprisen, men tror at den ikke er noe særlig høyere enn AOC/Wow
Høres fett ut. Mulig jeg anskaffer avhengig av min specc crav til pcn min :P
har mye lavere krav en feks aoc. + de har en instilling som gir deg best grafikk med maks fps
Not bad. Sjekker ut iløpet av uka
PvP systemet i WAR fungerer utrolig bra. Man har instanced PvP (scenario) med forskjellige game moduser som i GW, samtidig som man har raids i form av sieges og territory control deretter.
PvPen er artig.. LAgde meg en Witch-Elf.. Men rerollet når jeg var lvl 25..
Så nå spille jeg en Bright Wizzard..
Det er ikke det.
Du har vanlig lvling, men du har også xp som går mot pvp. Siden spillet er preget av pvp så trenger man Gear i forhold til lvl for å gjøre det bra i pvp for å få pvp-xp.
Oj. Avansert med andre ord o.O
nei, egentlig ikke.. point-shoooot-kill
Jeg har alltid hatt lyst, men har for crappy pc. Maybe en gang i fremtiden, da jeg er 18 og har fast lønn, studerer og har bil? :P