Hei Jeg har netopp kjøpt meg guild wars og har instalert spillet og alt er ordna men har noen spørsmål.
1. Når jeg logger på så kommer det opp at man kan velge Roleplaying Character eller PvP-only character. Hva burde jeg velge her og hva er forskjellen på PvP-only character og Roleplaying character?
2. Når jeg trykker next så kommer det opp mange forskjellige valg jeg kan velge: warrior, ranger, monk, Necromancer, Mesmer Og Elementalist.
Dette er da forskjellige professions etter som jeg har forstått men hva er forskjellen på disse? Hvilken av de burde jeg velge? Jeg vill helst være noe som skader mye og som ikke dør så fort.
3. Så etterpå når jeg har valgt utseende og sånn på figuren min så må jeg velge navn. Har veldig dårlig fantasi til å finne på navn selv så jeg lurer på om dere har noen forslag på et navn. Navnet må være minst 2 ord som dere sikkert vet =P kommer ikke på noen navn selv.
Takker for seriøse svar ;)
mvh Tk1995
jaja, var ikke noe hjelp og få -.-'
valgte role playing character. lagde en ranger. Fant et navn med å søke litt på google etter name generator :P
men lurer fortsatt på hva some er forskjellen på pvp og roleplaying.
Vil også at noen kan forklare meg forskejllen på de ulike professions.
Player Vs player Er mer skills basert Dvs du må kunne litt før du kan vinne på dette roleplaying er slik at du starter enkelt og jobber deg oppover (Start her). jobb deg til til PvP senere.
Oi Det andre spørsmålet ditt er lit vanskelig å svare på. alle prof er ganske godt balansert. Det handler egentlig mest om å sette sammen riktig skills sammen ikke bare om å deale mest dmg. F. eks en Dritsterk ele som kan nuke en fyr alene (eller flere) møter KD warriors da rekker ikke ele-en å gjøre noe før han bare ligger der.
Dette spillet handler om fart koordinasjon og samarbeids evne + Build da såklart
med andre ord: Start med en roleplaying character, finn ut hva slags angreps type (eller healer/supporter) du er. Liker du buer og små stygge dyr som hjelper deg; gå for ranger. De har også en god mulighet til å "Trappe" i pvp. Det kan du lære om seinere ;)
Elementalist: Magiker med gode evner til å forsinke, å gjøre fienden dårligere. Samtidig har de mest "energy" (den blå baren) som du sikkert vet du trenger for å bruke skills i de fleste tilfeller. Elementalister har både ild, vann/is, luft og jord som sine "hjelpemidler."
Warrior: Slagkraftig profession med valg av våpen; Sverd, hammer, øks. Du satser Attribute points. (K) på det våpenet du bruker akkurat nå, eller for det meste. Warriorer har mange bra skills, både damage og til støtte for andre (Shouts) Du må nesten prøve selv, jeg er ikke noen god warrior ;)
Mesmer: Her trenger jeg hjelp. Har knapt en mesmer i pre som er level 6.
Monk:
Ok, monker healer. De beskytter og holder andre "friske og raske" men hva så? Vil du være en plain healer? Nei. De har mange, mange muligheter. De kan både smite (ta skade i stor grad om du vet hva du gjør) de kan farme (drepe for penger/experience) for seg selv som 55 monk (har 55 liv) og masse annet. Jeg er ikke god på monker, men det er verd å spille en til 20, om du ikke liker det, kan du alltids slette, eller bruke til å farme penger.
Necromancer:
Her har du meg ;) Tok en pause nettopp for å spille monken min igjennom Nightfall, men ellers så er det meg. Kan i stor grad gjøre fienden svakere, og ta enormt med skade, om så over tid. De bruker masse "hexes" som gjør skade eller forverrer situasjonen for fiender. De kan også tilkalle døde, eller bruke døde venner som fiender for å tilkalle gjennom bruken av likene deres. De kan også bruke Blood Magic til å ta større mengder helse og overføre til deg selv, men dette kan også koste deg helse.
Ranger:
Vel, dette er ikke mitt felt.
De andre 4 professjonene støtter jeg ikke, fordi det ser ut som du ikke har de campaignene som må til ;P
Noe mer, eller lurer på noe om dette? bare PM meg her eller svar eller PM ingame. I don't really care.
In game: Arthin Brighthand
Skader mye og ikke dør så fort.
Det er vel mer enten eller.
Så du må velge mellom 1 av tingene.