Guild Wars Norge

Full Version: problemer med plaync
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
hei, brukte å spille gw sinnsykt mye for litt over et år sia, da ga jeg acc min bort og hadde tenkt å begynne igjen nå så jeg kjøpte spillene på nytt fra cdon.com og lagde acc når di kom i posten så spilte jeg da i 12 timer i strekk før jeg sovna og når jeg vokna så var acc min banna på grunn av bruk av bot hevdet di, har snakket med plaync support som hevder at di har gjort en grundig analyse før jeg vart bannet og den vil være permanent banna som er sinnsykt rart siden acc var helt ny og ikke en dag gammel en gang.
det er sinnsykt teit av dem siden jeg ikke har brukt bot i det hele tatt å spillene kostet meg nesten 1000 kr.

noen som har hatt dette problemet med dem eller lignenede erfaring?
for meg så virker di nå sinnsykt useriøse.
på di 12 timene så hadde jeg lvlet 3 characters til lvl 13 og 2x 14 som er sinnsykt lett når man spiller factions og kun gjør quests og vet hvordan man gjør dem. (måtte prøve å utnytte muligheten for å få inn ekstra gull via å selge tokens under event så derfor startet jeg 3 characters og gjorde quest til di kom til kaineng center)
Har ikke hørt om et lignende problem.

Det du bør gjøre er å sende en mail til de og be de legge fram de bevisene de har og at du evt. svare på det. Du kan evt. legge det ut på forumet for andre å se på det.

Det de sikkert har reagert på er at du har spillt 3 karakterer og fulgt samme rekkefølgen mtp quests og slikt.
Men med 3xlvl14 på den tiden kan jeg forstå at de har reagert.
Reference URL's