Guild Wars Norge

Full Version: En hilsen fra Danmark :)
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Godaften Norge :-)

Jeg håber det er ok jeg trænger mig på her i jeres forum.
Vi er en stor aktiv dansk PvE+PvP/GvG guild som for ikke så længe siden dannede en alliance.
Da vi har et par nordmænd med i guilden som vi er glade for, har vi i guilden snakket om at lave en nordisk alliance, derfor denne hilsen.

Children Of The Legends [DK] er min guild som jeg er leder af, jeg er en kvinde på 40 år som har spillet GW i over 2 år.
I Oktober 2008 dannede jeg sammen med et par andre spiller COTL, og vi har siden arbejdet hårdt for en aktiv guild, som også havde fokus på PvP spillet, nu har vi et efterhånden godt team og vi hygger os meget når vi spiller.

Vi kunne godt ønske os, en eller to Norske guilds i alliancen som også spiller GvG, vi er langt fra noget der ligner top-GvG men det er den vej vi håber at komme en dag.
Vigtigt for os er at have det sjovt og få spillet meget.
Vi søger aktive guilds, med godt humør, så skulle der være nogen som er interesserede kan de fange mig ingame Mad Bad Betty, eller svare her på tråden.
I er også velkomne til at besøge os på vores forum http://www.cotl.dk
Hei Betty.

Tror ikke det er så mange aktive norske guild i omløp for tiden.
Kan være jeg tar feil.
Men ta deg en tur inn på guild forumet og se om det er noen der. Evt pm de
Reference URL's