Guild Wars Norge

Full Version: Beta Nøkler
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Dette er vel Norges eneste GW side er det ikke?

Da burde det være mulig at GW Norge fikk sutret seg til noen beta nøkler.

Når den tid kommer.
Kanskje det (ikke at jeg har hørt et pip fra dem siden julekortene i 2008) , men tolket det som det ikke vil fungere helt på den måten. Virket mer som om det ville bli en åpen beta eller noe sånt på et eller annet tidspunkt. Eventuelt blir det kanskje folka i test krewe som får testa først.
Jeg tipper at det funker som nesten (så vidt jeg vet) alltid gjør.
Intern testing, mer intern testing, teste litt nesten internt, åpen beta. Kanskje vil de gi bort nøkler til noen fansider og media eller noe, vi får se. Jeg håper vi får to nøkler, en til meg og en til oln : - D
(06-03-2010 11:50)oln Wrote: [ -> ]Kanskje det (ikke at jeg har hørt et pip fra dem siden julekortene i 2008) , men tolket det som det ikke vil fungere helt på den måten. Virket mer som om det ville bli en åpen beta eller noe sånt på et eller annet tidspunkt. Eventuelt blir det kanskje folka i test krewe som får testa først.

Heeey!
Skal crushe et keyboard til (har et Lycosa jeg begynner bli ganske lei) og legge ut på youtube om jeg får en :)
Give.
Reference URL's