Guild Wars Norge

Full Version: Søker guild å gueste for som monk
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Denne tråden skal ikke brukes til spam, til å snakke drit om meg (det har vi offtopic tråden til) eller til andre morsome og gøyale ting.
--------------------------------------------------------

Jeg vil prøve meg som monk i GvG, kan spille de fleste builds, men har ikke spilt monk i gvg på åresvis. Så hvis det er noen guilder der ute som trenger en monk til gvg så er det bare å si ifra. (NB! har ikke nokk monk erfaring til å monke på bedre en top1000 kamper enda). Bare guesting er aktuelt, membering er fullstending Uaktuelt.
Har 283 fame, 294k balt faction, har spilt i 1.3k timer over 18 måneder (har hatt pauser). Stiller ingen krav til guilden eller builden, bare jeg får spille monk.

Kan vel spille disse monkbuildene med fler:
LoD, Glimm of light/infuse, Zealous Benediction, blessed light, RC, WoH (noe som ikke blir brukt i gvg), AOE smiter, og har divert hexes også, men har aldri brukt den.

Spiller på forksjellige chars, så bare add Oyle Hax til friends eller noe sånt, og kontakt meg In game, eller her i denne tråden. Hvis det er noen spørsmål (utenom de som går i retningen mot kjønnslegning) så er det bare å spørre i vei.
Du får sikkert lov å bli med på noen GvGer med XFVX... Du var der igår også tror jeg?
i går og i forgårs og lille julaften elns. Men xfvx har så gode monker fra før av, så det blir liksom lite sannsynlig at ingen av dokkars monker er på.
Nei, les posten til Balder, han er ute etter nye monker til guildet, så jeg tipper dem sliter med akkurat dette.
Har lest posten til Balder, men når jeg har guestet har aldri monker vært noe problem.
VI har jo bare sånn ca 4 monker da Ky ay-meg-divine og trylle hvis jeg ikke tar feil..... så monker trenger vi er ikke alltid vi er på da
Det er ikke veldig optimalt aa gueste som monk.
Som monk er det en veldig stor fordel aa vite hva som skjer foer det skjer aa forhindre dette.
Dette er det som er mest krevende som monk da du maa kjenne spillerne du spiller med(de aller fleste).
Men det sagt du har jo spilt det meste for oss saa hvis vi behoever monker skal jeg alltids si ifra.
Men etter rekruteringstraaden her og litt undersoking i guilden har vi faktisk kommet til et behagelig staasted naar det gjelder monker saa lenge folk faar skikk paa pcen samt at toddi faar seg nightfall har vi vel en 6-7 monker.
Naa er plutselig warrior det skorter paa da de gjerne er callere og det krever en god del erfaring som caller og spille det.
GVG metyr pvp?
GvG betyr Guild Versus Guild. Kan forsåvidt gueste i Heroes ascent også, der jeg har langt mer erfaring som monk.
Ereth Wrote:Det er ikke veldig optimalt aa gueste som monk.
Som monk er det en veldig stor fordel aa vite hva som skjer foer det skjer aa forhindre dette.
Dette er det som er mest krevende som monk da du maa kjenne spillerne du spiller med(de aller fleste).
Så vidt meg bekjent, er monk den rollen som er mest egnet til å bli spilt av en "ekstern" person, da det krever minimalt med koordinasjon i forhold til resten av laget. Monkene diskuterer veldig ofte sin barer uavhengig av resten av teambuilden, så det du skriver her er IMO helt feil.
Enig med du Daniel, men du har jo alltid noen(LES: som oftest de samme) som synes overextending er en morsom sport.. og om du har spillt litt med de gi de en extra prot for du vet det kommer til og trenges..
Men poenget med hele tråden var jo at jeg vil ha en guild å gueste for som monk, der guilden er på et nivå der min monking som ekstern guest ikke ligger for langt under nivået på resten av laget/monkene til guilden.
tbh, ekstern monking er ikke enkelt, men det viktigste når man monker er å ha 2 monker som har spilt mye monk med hverandre fra før, så de kjenner hverandres spilling
Ja, seffis, men du ser vel vilket nivå jeg ønsker å gueste på? (sorry hvis det ikke var til meg)
enig med crea der. men ingen profesjoner er så mye lettere enn andre å spille eksternt med. Går alltid bedre når du har spilt en del med de samme personene med det samme teambuildet. en god monk klarer seg som oftest.
ja oyle....du spiller jo en del med oss i XFVX=)...men ikke altid som monk..:)
Kan join vicious vikings,xeqt, vi trenger guild members
er også litt halvveis keen på gvg på flexitid, da forebeholdt at jeg slipper å kjøpe noe nytt. Har allerede prof og factions, og jeg er en fattig student og har ikke råd til noen andre spill. drikke er første pri vet dere..
Hvis dere ser under brukernavnet og antall poster og osv på venstre sida, så ser dere om det er noe vits i å svare på posten.... Han søkt før jul, 2006...
Reference URL's