Guild Wars Norge

Full Version: Barrage Team
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Denne brukte jeg da jeg spillte gw. Om den fortsatt funker, får dere bestemme.

Brukte den i FOW og TOMBS.

Barrage team funker ved at minions + pet danner en "mur". Bak muren står rangerene og skyter som om de var gale.

Oppsettet jeg har brukt er:

Fast Barrager R/Mo 3 STK

[Barrage][Savage Shot][Distracting Shot][Lightning Reflexes][Throw Dirt][Comfort Animal][Charm Animal][Rebirth]

Markmanship 12 + 1 + 3
Expertie 12- 15

Barrage som skyter fort. :)

Fw ranger R/Mo 1 STK

[Barrage][Savage Shot][Distracting Shot][Favorable Winds][Throw Dirt][Comfort Animal][Charm Animal][Rebirth]

Markmanship 12 + 1 + 3
Expertie 12- 15

Ranger som har med Favorable Winds. Pass på at den står på 24/7.

Ww ranger R/Mo 1 player

[Barrage][Savage Shot][Distracting Shot][Winnowing][dust trap][Comfort Animal][Charm Animal][Rebirth]

Markmanship 9 + 3 +1
Expertie 12 - 15
Wilderness Survival 9

Ranger med WinnoWing. Må også stå på 24/7.

Felles for rangerene

Alle rangerene har med en bue. Jeg liker 5/1, men smak og behag. Droknar armor, druid anbefales.

Minion Master Build N/Mo 1 STK

[Animate Flesh Golem][Animate Bone Fiend][Animate bone minions] [blood of the master][Verata's Sacrifice][Heal Area][Death Nova] [Rebirth]

Death Magic 12 + 1 + 3
Soul Reaping 10 + 3
Healing Prayers 8

Våpen: Bortak's Bone Cesta and Claw er best. Men alle med +1 death magic fungerer egentlig. Jeg brukte Mogriff`s staff :)

Healing Monk Mo/rme 1 STK

[Word of healing][Heal party][Energy tap][Healing breeze][Dwayna's Kiss][Healing seed][Remove hex][Rebirth]

Healing Prayers 12 + 1 + 3
Divine Favor 10 + 3
Restoration Magic 8

Remove hex kan byttes ut.
Våpen: +10 energy staff. Kansje halv recharge og casting kan hjelpe. Ha

Order Necro N/Mo 1 STK

[Order of the vampire][Order of pain][Blood Ritual]

Er litt usikker på order builden.

Gl hF

Denne builden er skrevet av noen andre, men skrevet om av meg. Noen skills kan variere fra hva du finner på andre sider.
Tenkte jeg kunne slenge inn builden jeg bruker når jeg går som order i Tombs:)

Rebirth, blood ritual, order of vampire, order of pain, mending, healing breeze, heal party og well of blood.

Well of blood har jeg bare med, og brukes kun hvis minion masteren plutselig forsvinner:)

Angående minion master builden, anbefaler jeg order of undeath istedet for animate flesh golem. Av en eller annen merkelig grunn synes jeg golemen blir stokke dum til tider, spesielt i Tombs..
Hvorfor ikke legge disse til gwbbcode?

[Barrage] <---
Jeg viste ikke at "dere" har vært så raske og fått det opp allerede :)
Jeg skal skrive det inn i bbcode så fort jeg kan.
På MMen, ta Animate Bone Horrors istedet for Animate Bone Fiend, siden Miniona skal påta seg skaden, ikke gi den.
Litt forandring av order necro og monk builden hadde gjort seg.

Order necro kan evt bare spamme det og gi ren faen i vampiric eliten. Heller ta med seg BIP til monken som er alene og trenger energy.
Monken har elendig build, den har ikke selfheal og mange tull skills.

Ville heller brukt build som dette:

[build prof=Mo/Me name="My Character189" Div=12+1 Hea=12+4][Word of Healing][Orison of Healing][Ethereal Light][Signet of Rejuvenation][Heal Party][Healing Seed][Holy Veil][Rebirth][/build]

Er en stund siden jeg har vært der nå og er litt usikker om conditions og hexes men anyway, dette buildet er enn del bedre enn du har der ovenfor.
Delvis enig med Nagina. Remove hex er tull, alt for mange interupts. Finnes noen backfire o.l, holy veil er nødvendig. Har aldri brukt ethereal light og sig of ren før, men jeg bruker [Healing Tuch] og <3 [Infuse health] <3

Infuse er viktig, noen ganger kommer det sykt mye dmg på kort tid, necroene droppet flere ganger i går fra full hp til død på 0.5 sekunder.
Paragon support hadde ikke vært så dumt heller.

Eksempel:

[build prof=P/Mo name="My Character190" Lea=11+1 Mot=10+1 Command=10+3][Anthem of Flame][Theyre on Fire][Anthem of Envy][Stand Your Ground][Aria of Restoration][Song of Restoration][Ballad of Restoration][Rebirth][/build]

Øyvind Wrote:Infuse er viktig, noen ganger kommer det sykt mye dmg på kort tid, necroene droppet flere ganger i går fra full hp til død på 0.5 sekunder.

På 0.5 sekunder vil ikke monken klare å infuse heller ^^
Since when bynnte man egentli å gå 8 i tombs? :P

Er ei stund sia jeg var i tombs, så jeg vet vel egentli ikke, men jeg trodde 5-man tombs var populer ^.~
Dette er en post som er over et halvt år gammelt.
Det er en stund siden jeg har spillt men tombs har man alltid vært 8 stk.
Slik som det er beskrevet over.

I fow er man som oftest 5 stk
Reference URL's