30-12-2006, 14:41
Denne brukte jeg da jeg spillte gw. Om den fortsatt funker, får dere bestemme.
Brukte den i FOW og TOMBS.
Barrage team funker ved at minions + pet danner en "mur". Bak muren står rangerene og skyter som om de var gale.
Oppsettet jeg har brukt er:
Fast Barrager R/Mo 3 STK
[Barrage][Savage Shot][Distracting Shot][Lightning Reflexes][Throw Dirt][Comfort Animal][Charm Animal][Rebirth]
Markmanship 12 + 1 + 3
Expertie 12- 15
Barrage som skyter fort. :)
Fw ranger R/Mo 1 STK
[Barrage][Savage Shot][Distracting Shot][Favorable Winds][Throw Dirt][Comfort Animal][Charm Animal][Rebirth]
Markmanship 12 + 1 + 3
Expertie 12- 15
Ranger som har med Favorable Winds. Pass på at den står på 24/7.
Ww ranger R/Mo 1 player
[Barrage][Savage Shot][Distracting Shot][Winnowing][dust trap][Comfort Animal][Charm Animal][Rebirth]
Markmanship 9 + 3 +1
Expertie 12 - 15
Wilderness Survival 9
Ranger med WinnoWing. Må også stå på 24/7.
Felles for rangerene
Alle rangerene har med en bue. Jeg liker 5/1, men smak og behag. Droknar armor, druid anbefales.
Minion Master Build N/Mo 1 STK
[Animate Flesh Golem][Animate Bone Fiend][Animate bone minions] [blood of the master][Verata's Sacrifice][Heal Area][Death Nova] [Rebirth]
Death Magic 12 + 1 + 3
Soul Reaping 10 + 3
Healing Prayers 8
Våpen: Bortak's Bone Cesta and Claw er best. Men alle med +1 death magic fungerer egentlig. Jeg brukte Mogriff`s staff :)
Healing Monk Mo/rme 1 STK
[Word of healing][Heal party][Energy tap][Healing breeze][Dwayna's Kiss][Healing seed][Remove hex][Rebirth]
Healing Prayers 12 + 1 + 3
Divine Favor 10 + 3
Restoration Magic 8
Remove hex kan byttes ut.
Våpen: +10 energy staff. Kansje halv recharge og casting kan hjelpe. Ha
Order Necro N/Mo 1 STK
[Order of the vampire][Order of pain][Blood Ritual]
Er litt usikker på order builden.
Gl hF
Denne builden er skrevet av noen andre, men skrevet om av meg. Noen skills kan variere fra hva du finner på andre sider.
Brukte den i FOW og TOMBS.
Barrage team funker ved at minions + pet danner en "mur". Bak muren står rangerene og skyter som om de var gale.
Oppsettet jeg har brukt er:
Fast Barrager R/Mo 3 STK
[Barrage][Savage Shot][Distracting Shot][Lightning Reflexes][Throw Dirt][Comfort Animal][Charm Animal][Rebirth]
Markmanship 12 + 1 + 3
Expertie 12- 15
Barrage som skyter fort. :)
Fw ranger R/Mo 1 STK
[Barrage][Savage Shot][Distracting Shot][Favorable Winds][Throw Dirt][Comfort Animal][Charm Animal][Rebirth]
Markmanship 12 + 1 + 3
Expertie 12- 15
Ranger som har med Favorable Winds. Pass på at den står på 24/7.
Ww ranger R/Mo 1 player
[Barrage][Savage Shot][Distracting Shot][Winnowing][dust trap][Comfort Animal][Charm Animal][Rebirth]
Markmanship 9 + 3 +1
Expertie 12 - 15
Wilderness Survival 9
Ranger med WinnoWing. Må også stå på 24/7.
Felles for rangerene
Alle rangerene har med en bue. Jeg liker 5/1, men smak og behag. Droknar armor, druid anbefales.
Minion Master Build N/Mo 1 STK
[Animate Flesh Golem][Animate Bone Fiend][Animate bone minions] [blood of the master][Verata's Sacrifice][Heal Area][Death Nova] [Rebirth]
Death Magic 12 + 1 + 3
Soul Reaping 10 + 3
Healing Prayers 8
Våpen: Bortak's Bone Cesta and Claw er best. Men alle med +1 death magic fungerer egentlig. Jeg brukte Mogriff`s staff :)
Healing Monk Mo/rme 1 STK
[Word of healing][Heal party][Energy tap][Healing breeze][Dwayna's Kiss][Healing seed][Remove hex][Rebirth]
Healing Prayers 12 + 1 + 3
Divine Favor 10 + 3
Restoration Magic 8
Remove hex kan byttes ut.
Våpen: +10 energy staff. Kansje halv recharge og casting kan hjelpe. Ha
Order Necro N/Mo 1 STK
[Order of the vampire][Order of pain][Blood Ritual]
Er litt usikker på order builden.
Gl hF
Denne builden er skrevet av noen andre, men skrevet om av meg. Noen skills kan variere fra hva du finner på andre sider.