Guild Wars Norge ønsker godt nytt år til alle våre medlemmer.
Skål :)
Ja da er det nytt År og et nytt år med guildwars.....nå er det 2007!
Godt nyttår til alle sammen, håper 2007 blir et godt år for dere!
Godt nytt år alle norske gwspillere! Lykke til med alle nyttårsforsetter.
De hadde jeg glemt..... hehe må finne noen.......okei nr 1. prøve å ikke skrive skrivefeil i poster på GWN.
2. Prøve å bli moderator( sansynligvis ikke med mine feil)
Godt nyttår alle sammen :)
Skål ja, og godt nyttår ;)
Godt nyttår ja alle sammen.
Ja godt nytt år :D men jeg må si det å smake øl for første gang var virkelig pytton.
Jeg ble litt beruset av sjampisen jeg fikk i går (er 14 år) og nå har jeg siklig vondt i huet....
Hvor mye drakk du?
Godt nyttår btw!
Lopern, tro meg du, drakk nok neppe nok til å få tømmermenn dagen derpå. Men morsomt å tru at man har drukket nok til å bli småfull eller hva?
Men godtnyttår allesammen.
Faen skuff i år, Blue Absinth er oppskrytt. var jo stor stass når eg var førstemann som tok en shot og folk trodde det skulle gå ret ttil helvete. Viste seg at det var enklere å få ned en en tuborg. Men den ga fort fart i sakene. Mye for pengene og mange små gruvearbeidere i hodet gir den også. Den får en 4 av meg. Mye pga smaken som var tyrker og at det smakte null alkohol. (men den er der!)
Første siden til Bergens Tidene og Bergens Avisen i dag
http://www.bt.no/lokalt/article328024.ece og
http://www.ba.no/nyheter/politinotiser/a...493911.ece huset til en god kompis av meg som eg var på fest med i natt begynte å brenne. Han fikk høre det like etter middnatt og var ganske deppa hele natten. Var visst søsteren hans som hadde fest hjemme og gikk litt over styr. Det er huset på søre Bildøy.
Haha, et par shots med Tikila ftw xD
Godt nytt år!!!
Var det rundt skolen Morfiril? Det på Bildøy mener jeg
Syd Bildøy, Ikke langt fra en eller annen bibelskole. Store røykskader i hele huset og 2 biler totalskadd. De kan ikke bo i huset på noen uker. Tenk å få brann i en sånn fin dobbelgarasje!